بروز علائم سرماخوردگی در پاپ فرانسیس پس از دیدارهای مردمی

پس از دیدارهای مردمی، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان به دلیل کسالت و بروز علائم سرماخوردگی مجبور شد یک مراسم مذهبی در رم را لغو کند.

بروز علائم سرماخوردگی در پاپ فرانسیس پس از دیدارهای مردمیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رم ریپورتس، پاپ فرانسیس که امروز صبح چند جلسه در واتیکان برگزار کرد، مجبور شد جلسه‌اش با کشیشان در رم را به دلیل علائم سرماخوردگی لغو کند. سخنگوی واتیکان اعلام کرد پاپ به دلیل احساس کسالت ترجیح داد استراحت کند.

به رغم شیوع کرونا در ایتالیا، رهبر کاتولیک‌های جهان روز چهارشنبه چندین ساعت در میدان سن پیتر واتیکان با مردم دیدار داشت. از آن به بعد صدای پاپ دچار گرفتگی شد.

در پی گسترش آلودگی به ویروس کرونا در ایتالیا و نگرانی دیگر کشور‌های اروپایی، وزیران بهداشت شش کشور اروپایی از جمله اتریش، آلمان و فرانسه امروز در رم گرد هم آمدند.

آنجلو بورلی، رئیس ستاد مقابله با حوادث غیرمترقبه ایتالیا از افزایش موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. بورلی گفت: هم اکنون شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در ایتالیا ۳۷۴ نفر است که نسبت به دیروز ۵۲ مورد افزایش نشان می‌دهد. شمار قربانیان این ویروس نیز به ۱۲ نفر افزایش یافته است. استان شمالی لومباردیا با ۲۵۸ مورد آلودگی، بالاترین آمار ابتلا به ویروس کرونا را در ایتالیا دارد.

وزیر بهداشت ایتالیا در پایان این نشست مطبوعاتی از مردم این کشور دعوت کرد که ضمن رعایت نکات بهداشتی از ایجاد هراس و اضطراب در جامعه خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار