کریستیچوویچ:

فولاد بهتر از ما بازی کرد و برد

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: فولاد بهتر از ما بازی کرد و برد.

فولاد بهتر از ما بازی کرد و بردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میشو کریستیچوویچ، سرمربی تیم شاهین شهرداری در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر خارج از خانه شاگردانش مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: فولاد تیم بهتری از ما بود و استحقاق این برد را داشت. بعد از گلی که دریافت کردیم، شروع به انجام بازی خودمان کردیم. نمی‌دانم چرا، ولی در دیدار امروز کمی با ترس بازی کردیم. فولاد روی حرکت از جناحین و کرنر‌ها برنامه داشت و در آخر هم به گل رسید. به هر حال اگر بخواهم صادقانه بگویم، فولاد مستحق این برد بود.

او در پاسخ به این سوال که در بین دو نیمه چرا دیر به رختکن رفت؟ گفت: من چند دقیقه به بازیکنان زمان می‌دهند تا با هم حرف بزنند و آرام شوند و سپس به رختکن می‌روم و دلیل دیر رفتن به رختکن در بین دو نیمه همین بود.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درخصوص شرایط دانیال مومنی و عدم حضور در ترکیب اصلی عنوان کرد: دلیل این مسئله این بود که نمی دانستیم او بازی می‌کند یا خیر. دانیال مشکل دانشگاهی داشت که چند دقیقه قبل از بازی گفتند این مشکل حل شده است. او بازیکن باشخصیتی است و آینده خوبی دارد.

کریستیچوویچ درباره انجام بازی امروز بدون حضور تماشاگران گفت: فوتبال بدون هوادار، فوتبال نیست و هیچ جذابیتی ندارد، اما شرایطی که وجود دارد، یک موضوع پیچیده است که من نمی‌توانم درباره آن مشاوره بدهم. به هر حال معتقدم فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد. البته در نهایت سلامتی مهمترین مسئله در دنیا است و باید به آن توجه شود.

وی در پایان درباره شانس بقای شاهین گفت: مجموعه باشگاه شاهین به کمک بازیکنان و دیگر اعضای تیم کار بزرگی در چهار دیدار اخیر انجام داده است، ولی باید قبول کنیم که کیفیت لازم همچون سپاهان و فولاد و ... را ندارد و به اندازه بقیه هم خرج نکردیم. به هر حال ان شاءالله که بتوانیم این کار را انجام بدهیم و به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.