گل محمدی:حرف زدن بدون مدرک بار قانونی دارد / تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برای چهارمین سال متوالی قهرمان شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: کسانی که ما را متهم به قهرمانی از پیش تعیین شده می‌کنند باید مدارک هم بایت صحبت هایشان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از دیدار با شهرخودرو مشهد در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنانمان در زمین خیلی خوب بازی کردند. اگر تشخیص دهیم بازیکنی که توانایی لازم را در زمین ندارد قطعا تعویض خواهیم کرد. همانطور که در بازی‌های گذشته نیز این کار را انجام دادیم.

او افزود:در بحث مالکیت توپ متاسفانه برخی فکر می‌کنند که هرچه تعداد پاس‌ها بیشتر باشد می‌توانیم بازی را ببریم، در صورتی که این گونه نیست هر بازی شرایط خاص خودش را دارد از نظر من آمار را باید بر اساس روند بازی تحلیل کرد.

گل محمدی ادامه داد: تغییر تاکتیک در بازی صورت نگرفت و فقط جابجایی داشتیم. امروز بازیکنان همه خیلی خوب بازی کردند و تمرکز بالایی داشتند و می‌دانستند از بازی چه می‌خواهند. در خصوص شائبه‌هایی برای تصمیمات فوتبال نیز برای حریفان پرسپولیس گرفته می‌شود کسی که به خودش اجازه می‌دهد در خصوص این موضوع‌ها صحبت کند به نظر من باید مدرک بیاورد، اینکه من هم مصاحبه کنم که قهرمانی یک تیمی در سالی از پیش برنامه ریزی شده بار حقوقی دارد. وقتی خیلی راحت وقتی راجع به این مسائل صحبت می‌شود از آن طرف نیز باید جوابگو باشند. آن چیزی که من در تیم دیدم این است که بازیکنان، مدیریت و همه عواملی که در تیم هستند با جان و دل خود برای این برای تیم و هواداران تلاش می‌کنند و و مزد کار کردن و زحمت کشیدن شان را می‌گیرند.

او گفت: برخی وقتی دستشان به جام قهرمانی نمی‌رسد راجع به تیم‌های قهرمان صحبت میکنند و شایعه درست می‌کنند از نظر من در خصوص این حرف‌ها و شایعات باشگاه باید شکایت کند و آن‌ها را به دادگاه بکشاند که بدون مدرک حرف میزنند.

مربی تیم پرسپولیس با اشاره به تغییر نام پرسپولیس افزود: در تاریخ ایران پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین نام‌ها و اسامی است که وجود دارد و یک هویت است که واقعا مثال زدنی و بزرگ است. درست نیست که راجع به این موضوع صحبت می‌کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
نیازی به تلاش شما نداره آقاگل!..مثل سالهای قبل واستون بریدن و دوختن... بازی نکرده امتیاز میریزن به حسابتون..دو دستی جام اهدا میکنن خدمتتون...
آخرین اخبار