فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اسکناس جعلی در یکی از داروخانه‌های شهر و تلاش برای دستگیری متهم خبر داد.

 چک پول تقلبی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سرهنگ حسین براری فرمانده  نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: به دنبال دریافت گزارشی از یک داروخانه واقع در شهرک فرهنگیان فاز ۲ مبنی بر جعلی بودن چک پول‌های یکی از مشتریان، ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: پس از حضور ماموران در داروخانه، مسئول آن به ماموران گفت که دقایقی قبل یک نفر پس از خرید ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دارو و دیگر وسایل ۷ عدد چک پول ۵۰۰ هزار ریالی تحویل و به سرعت محل را ترک کرده است.

سرهنگ براری بیان کرد: این فرد در ادامه عنوان کرد که پس از خروج ان فرد از داروخانه متوجه تقلبی بودن چک پول‌ها شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: با توجه به شناسایی متهم تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.


۱۵ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی کشف شد


 رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۵ فقره سرقت وسایل نقلیه با تلاش کاراگاهان و در نقاط مختلف کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: این تعداد سرقت در راستای اجرای طرح کنترل پارکینگ‌های سطح استان و طی ۷۲ ساعت اخیر کشف شد.

او گفت: سرقت‌های کشف شده شامل ۱۳ فقره خودرو و ۲ فقره موتورسیکلت می‌شود.

سرهنگ امیری در پایان از شهروندان خواست تا از پارک خودرو و موتوسیکلت‌های خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند.

 


کشف ۵ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

 



 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۵ کیلوگرم تریاک و ۲۰ لیتر مایع تریاک در شهر کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: پس از اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت ۲ نفر در راستای تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
او ادامه داد: ماموران پس از اقدامات فنی لازم محل اختفای متهمان را در شهرک جعفرآباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.
سرهنگ دلیری بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته نیز ۵ کیلوگرم تریاک و ۲۰ کیلوگرم تریاک مایع (جهت تهیه ماده مخدر شیره تریاک) کشف و جمع آوری شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.