خبر تعطیلی مدارس بوشهر جعلی است/ آموزش وپرورش مسئولیتی درباره تعطیلی مدارس به علت کرونا ندارد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس استان تا ۱۶ اسفند جعلی است.

مدارس استان بوشهر تعطیل شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید اجرایی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: هرگونه تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری و‌مبارزه با ویروس کرونا از طریق مراجع بهداشتی کشور و استان اتخاذ و منتشر خواهد شد.

او افزود: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس استان تا ۱۶ اسفند جعلی است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: طبق مذاکره با مسئولان انتظامی و رئیس پلیس فتای استان به منتشر کنندگان خبر‌های جعلی تذکر لازم داده شده و آموزش وپرورش حق خود را در زمینه پیگیری حقوقی محفوظ می‌داند.

اجرایی تاکیدکرد: در خصوص تعطیلی مدارس استان به علت پیشگیری از کرونا، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصمیم می‌گیرد و آموزش و پرورش نقشی در تعطیلی مدارس در مساله بیماری کرونا ندارد.

او گفت: فرهنگیان و خانواده‌ها در موضوع تعطیلی مدارس به اطلاعیه‌های رسمی که در پرتال آموزش و پرورش استان به نشانی https://medu.ir/fa?ocode=۱۰۰۰۰۰۰۳۵۷ منتشر می‌شود مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۲۰:۱۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام مدارس فردا باز است با نه
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۲:۳۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام این خبر رسمی است
Iran (Islamic Republic of)
حکمت
۱۲:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
تکلیف امتحان شبه نهایی چه میشود