حمیدرضا حسینی گفت: جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان سمنان از ابتدای فروردین تا هفتم اسفند ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: از ابتدای فروردین تا هفتم اسفند ۹۸ بیش از ۲۶ میلیون و ۸۸۹ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغداری این استان انجام شد که در مدت مشابه سال گذشته این میزان بیش از ۲۳ میلیون و ۴۵۹ هزار قطعه بود.

او با اشاره به اینکه ظرفیت جوجه‌ریزی مرغداری‌های سمنان ۴۲ میلیون قطعه است، بیان کرد: ۶۷ درصد ظرفیت اسمی جوجه ریزی در مرغداری‌های این استان تاکنون محقق شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان ادامه داد: ۶۸ واحد مرغداری در استان با ظرفیت ۲ میلیون قطعه مرغ ۴۲ روزه آماده عرضه این قلم کالا به بازار است.

حسینی با اشاره به فعالیت ۱۸ تیم عملیاتی بازرسی و نظارت سمنان بر مراکز فرآورده‌های دامی، تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های دامی ویژه نوروز، از ۲۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ۹۹ در استان انجام می‌شود.

او افزود: برخی از این نظارت‌ها و بازرسی‌ها به صورت گشت مشترک با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و اصناف صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.