غلامعلی تبار: فولاد موقعیت چندانی برابر ما نداشت/ نگرانیم، اما چاره‌ای جز بازی کردن نداریم

کاپیتان شاهین شهرداری بوشهر گفت: فولاد برابر ما موقعیت چندانی نداشت، اما روز خوب ما نبود و بازی را واگذار کردیم.

غلامعلی تبار: فولاد شانس چندانی برابر ما نداشت/ نگرانیم، اما چاره‌ای جز بازی کردن نداریممرتضی غلامعلی تبار کاپیتان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی روز گذشته تیمش برابر فولاد اظهار داشت: فولاد یکی از تیم‌های قوی لیگ است و می‌دانستیم که برابر این تیم کار سختی داریم. فولاد کادرفنی، بازیکنان و مجموعه حرفه‌ای دارد. با شناخت کافی از این تیم به میدان رفتیم، اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم و می‌توانم بگویم که روز خوب تیم ما نبود.

غلامعلی تبار در ادامه گفت: ۴، ۵ بازیکنمان را به دلیل مصدومیت نداشتیم و برابر فولاد به چند بازیکن جوان فرصت داده شد. تیم ما نسبت به فولاد تجربه کم تری داشت و وقتی که از چند بازیکن جوان و کم تجربه استفاده می‌کنید، ممکن است چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ فولاد خوزستان یک- شاهین بوشهر صفر/ الماس سیاه شاهین را برای نکونام شکار کرد


کاپیتان شاهین شهرداری بوشهر درباره شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در لیگ بمانیم و همان طور که در شروع نیم فصل نتایج خوبی گرفتیم سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم. در واقع ۳ بازی قبلی را بردیم و بازی با فولاد که یک بازی خارج از خانه بود را واگذار کردیم. به اعتقاد من فولاد شانس چندانی برای برد نداشت. اکنون هم اتفاق خاصی نیفتاده است. ما با امید زنده ایم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا سهمیه‌ای که در سال قبل برای بوشهر به دست آمد، در پایان فصل ماندگار باشد و هواداران تا سال‌های سال از حضور تیمشان در لیگ برتر لذت ببرند.

او در خصوص سفر تیم به خوزستان در شرایطی که نگرانی‌ها بابت انتشار ویروس کرونا افزایش یافته، عنوان کرد: ما بخشی از جامعه هستیم و استرس‌ها برای ما هم وجود دارد. با این وجود تابع تصمیمات فدراسیون و سازمان لیگ هستیم. بقیه تیم‌ها در مسابقات شرکت می‌کنند و تا وقتی بازی‌ها برگزار می‌شود، چاره‌ای جز بازی کردن نداریم.

کاپیتان شاهین شهرداری در واکنش به این که تیمش در ورزشگاه خالی از تماشاگر باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود گفت: فوتبال بدون تماشاگر هیچ لذت و جذابیتی ندارد، اما سلامتی مردم در اولویت قرار دارد. ما دوست داشتیم حمایت هوادارانمان را داشته باشیم، زیرا با حضور هواداران انگیزه ما بالاتر می‌رود. با این وجود در حال حاضر نمی‌توانیم از حضور هوادارانمان بهره ببریم. امیدوارم از بازی با نفت مسجد سلیمان دست پر خارج شویم، زیرا نیاز به برد داریم و باید ۳ امتیاز این بازی را بگیریم تا در جدول بمانیم و امیدهایمان برای ماندن در لیگ زنده بماند.


بیشتر بخوانید: کریستیچوویچ: باید بپذیریم که در سطح تیم‌هایی مانند فولاد نیستیم/ فوتبال بدون تماشاگران معنی ندارد


غلامعلی تبار در ادامه گفت: تا پایان لیگ، ۹ بازی دیگر در پیش داریم که ۵ بازی در بوشهر است. در هفته‌های باقی مانده با ۳، ۴ تیمی بازی داریم که جایگاهشان در جدول نزدیک به ما است. این بازی‌ها برای ما تعیین کننده است و در صورتی که ۳ امتیاز آن را بگیریم، شانس بقای شاهین در لیگ برتر خیلی بالا می‌رود. از هوادارانی که تاکنون برای ما سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم با نگه داشتن شاهین در لیگ برتر، بتوانیم جواب زحمات و حمایتشان را بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.