لیگ آزادگان؛

نارنچی پوشان در صدر/ اعتراض احمدزاده ملوان - استقلال خوزستان را نیمه تمام گذاشت

بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ آزادگان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پرونده بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ آزادگان امروز با برگزاری  ۹ دیدار بسته شد. در نخستین بازی این هفته بادران با گلزنی مهدی نیایش و امیر میربزرگی موفق شد داماش گیلان را با نتیجه ۱-۲ شکست دهد. محمد غلامی زننده تک گل داماش در این دیدار بود.

تیم صدرنشین مس رفسنجان هم در حالی که تا پااین وقت‌های قانونی از حریفش پیش بود، در دقیقه ۲+۹۰ دروازه اش باز شد تا ۳ امتیاز دیدار خانگی برابر آلومینوم اراک را از دست بدهد. با این وجود شاگردان ربیعی با ۵۳ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارند.  

مس کرمان هم در شیراز به مصاف فجر سپاسی رفت که در هفته‌های گذشته ناکام بوده و شرایط خوبی نداشته است. شاگردان حسینی در این دیدار خارج از خانه به تساوی بدون گل رضایت دادند. مس کرمان با ۴۶ امتیاز دوم است و فجر سپاسی با ۳۷ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.


بیشتر بخوانید: سرمربی مس کرمان: امیدوارم رئیس جدید فدراسیون نظارت‌ها روی لیگ یک را بیشتر کند/ قولی برای رسیدن به صدر جدول نمی‌دهم


نود ارومیه نیز برابر میهمانش سرخپوشان پاکدشت به تساوی بدون گل رسید تا نود از ۵ بازی گذشته، ۴ تساوی کسب کرده باشد. نود با ۴۴ امتیاز چهارم است و سرخپوشان پاکدشت هم با ۳۳ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفته است.  

رایکا بابل تنها تیمی بود که در بازی‌های این هفته برابر میزبانش به پیروزی رسید. مهرداد حیدری، امیرحسین یحیی زاده و مهرداد حیدری ۳ بار برای رایکا گلزنی کردند تا تیمشان علم و ادب قعرنشین را با نتیجه ۰-۳ شکست دهد. رایکا با کسب ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه، ۲۶ امتیازی شد و به رده پانزدهم صعود کرد.  

خوشه طلایی در ساوه موفق شد با تک گل محمد ابادزاده گل ریحان را از پیش رو بردارد. بازی استقلال خوزستان و ملوان هم در حالی که تا دقیقه ۹۰ با تساوی ۲-۲ دنبال می‌شد با اعتراض کادرفنی ملوان به داوری و ترک زمین توسط تیم شمالی، ناتمام ماند.

در آخرین بازی هم نیروی زمینی و قشقایی به تساوی بدون گل رضایت دادند.  

نتایج دیدار‌های هفته بیست و ششم لیگ آزادگان: 

بادران تهران ۲ - ۱ داماش گیلان

نود ارومیه ۰ - ۰ سرخپوشان پاکدشت

خوشه طلایی ساوه ۱ - ۰ گل ریحان البرز

فجر سپاسی ۰ - ۰ مس کرمان

شهرداری تبریز ۰ - ۳ رایکا بابل

مس رفسنجان ۱ - ۱ آلومینیوم اراک

سپیدرود رشت ۲ - ۱ آرمان گهر

استقلال خوزستان - ملوان  (ناتمام)

نیروی زمینی ۰ - ۰ قشقایی شیراز

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.