در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رتبه بندی معلمان در واقعیت حذف شده است

قائم پناه گفت: افزایش ۵۰ درصدی امتیاز فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و رتبه بندی جدا از هم هستند، اما برای معلمان یکسان در نظر گرفته شد.

رتبه بندی معلمان به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، روز چهارشنبه ۳۰بهمن ماه ۹۸ با ابلاغ بخشنامه افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون خدمات کشوری به دستور رئیس جمهوری و توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به تمامی دستگاه‌های اجرایی (از جمله وزارت آموزش و پرورش) که تا کنون افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در آن‌ها اجرا نشده است، مورد توجه قرار گرفت.

آنطور که معلمان می‌گویند آموزش و پرورش در اقدامی عجیب با افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، تمام مبالغ رتبه بندی حرفه‌ای وجدید را از احکام فرهنگیان کسر کرده و بخشنامه اخیر را آن هم با درصد‌های خیلی پایین، اجرایی کرده است.

حمیدرضا قائم پناه دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش در این باره اظهار کرد: متاسفانه در اجرا شاهد بی عدالتی وتبعیض در افزایش‌ها بودیم؛ در ضمن فوق العاده ویژه نیرو‌های اداری که در اول مهر سال جاری تبدیل به حق شغل حرفه‌ای کردند (به دلیل اینکه نیرو‌های اداری مشمول رتبه بندی جدید شوند) را دوباره احیا کرده اند تا باز هم شاهد افزایش نابرابری نیرو‌های اداری نسبت به آموزشی باشیم.

او ادامه داد: سوال اینجاست اگر رتبه بندی مخصوص معلمان بود، چرا در نگارش قبلی با حذف فوق العاده ویژه و احیای حق شغل حرفه‌ای اداری‌ها را مشمول افزایش رتبه بندی جدید کردند؛ حال که حق شغل حرفه‌ای معلمان را کسر کردند، چرا دوباره برای اداری‌ها فوق العاده ویژه برقرار کردند تا شاهد نا عدالتی در افزایش‌ها بین نیرو‌های اداری وآموزشی باشیم؟

حذف مبالغ مربوط به افزایش حقوق در رتبه‌بندی

قائم پناه بیان کرد: بحث دیگر این است که این افزایش ۵۰درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل همه کارمندان دولت است با بخشنامه ودستورالعمل رتبه بندی معلمان (حرفه‌ای وجدید) متفاوت است، پس چرا با اجرای این بخشنامه تمام مبالغ رتبه بندی را از احکام معلمان یک شبه حذف کردند؟

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه رتبه بندی و افزایش امتیاز فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری دو مقوله جدا از هم هستند، گفت: یعنی هم باید رتبه بندی شامل معلمان شود و هم افزایش ۵۰درصدی، در حالی که با این افزایش، رتبه بندی را حذف کردند و سوال این است که الان جایگاه رتبه بندی معلمان کجاست؟

افزایش ۵۰ درصدی ربطی به رتبه بندی ندارد

او تاکید کرد: اینکه قرار است احکام فصل دهم را برای معلمان براساس مابه التفاوت احکام رتبه بندی صادر کنند، ظلمی بزرگ به ویژه در حق نیرو‌های آموزشی است چرا که اولا رتبه بندی بودجه جداگانه‌ای داشت که مصوب شده بود؛ دوما افزایش ۵۰ درصدی ربطی به رتبه بندی ندارد و منابع و قانون آن جداست و شامل همه کارمندان می‌شود.

قائم پناه اظهار کرد: پس اگر احکام جدید براساس مابه التفاوت رتبه بندی صادر شود در واقع آقایان رتبه بندی را حذف کرده اند و نکته جالب این است که افرادی که شامل رتبه بندی نشدند بیشتر سود کردند؛ میزان افزایش حقوق آن‌ها نسبت به افرادی که قبلا رتبه بندی شامل آن‌ها بوده، خیلی بیشتر شده است؛ لذا اگر قرار بود رتبه بندی حذف شود لازم نبود این همه در بوق و کرنا شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
با سلام آیا این عادلانه است که کسی که تدریس می کند ،حقوقش کمتر از کارمندان ادارات باشه ،آقایان هر وقت اومدن طرحی را در ارتباط با حقوق برای معلمان اجرا کنند قبل ویا همزمان با اون، همون طرح را به شکل های دیگر وبدون هیچ هیاهوی رسانه ای برای کارمندان اجرا کردند ،ما از این آقایان اجرای هیچ طرحی را نمی خواهیم ،فقط از اونها می خواهیم طبق قانون حقوق ما را به اندازه ی نرخ تورم افزایش دهند و یا تورم را کنترل کنند .اخه مگه میشه نرخ تورم ۴۰ درصد و افزایش حقوق ۱۵ درصد باشه .این تصمیم گیری ها نتیجه ای جز گسترش فقر و تبعیض وبی عدالتی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۰:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
باسمه تعالی

با سلام و احترام

موضوع : شکایت از وزارت آموزش و پرورش به دلیل حذف حق شغل حرفه ای و عدم اجرای رتبه بندی معلمان

با احترام به استحضار می رساند ، سال هاست که ما  فرهنگیان  قربانی شعار ها و وعده های مکرر بی پایه و اساس مسئولان وزارت آموزش و پرورش بوده ایم،  که آخرین مورد آن،  در مورد افزایش ۵۰ درصدی و افزایش ۱.۵ تا ۲ میلیونی حقوق فرهنگیان در ابتدای اسفند ۹۸ بوده است.

اما در عمل و واقعیت احکام فرهنگیان مشاهده می شود اکثر قریب بالاتفاق افزایشی حدود ۲۵ تا۳۰۰هزار تومان داشته اند ، طبق رصد همکاران افزایش مد نظر آقای ترکمن فقط شامل نیروهای اداری آموزش و پرورش شده است.

از آنجا که وزارت آموزش و پرورش اقدام به حذف حق شغل حرفه ای و رتبه بندی معلمان نموده است،  لذا با توجه به موارد ذیل،  خواهان بازگشت حق شغل حرفه ای و اجرای صحیح رتبه بندی برای معلمان هستیم.

۱_سیاست های کلی تحول در حوزه آموزش و پرورش  ابلاغ شده از سال ۱۳۹۱

۲_نقشه جامع علمی کشور مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی

۳_برنامه ششم توسعه مبنی بر الزام دولت به ارائه لایحه رتبه بندی معلمان

۴_ تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان مصوبه قطعی شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر شکل گیری و  استقرار نظام پرداخت ویژه معلمان مبتنی بر سنجش و پایش مستمر صلاحیت حرفه ای معلمان. (نظام رتبه بندی )


با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام من هم فرهنگی هستم با مدرک کارشناسی ارشد و رتبه عالی و۲۲ سال سابقه و کار در مناطق محروم فصل دهم برای من ۱۳۰ هزار تومان افزایش داشته و رتبه بندی هم حذف شده بعد برای اداری ها آپ ۱/۵ تا۲/۵ دیگه با چه انگیزه تدریس کنیم تو نقاطی که ۱۰۰ کیلومتر با شهر فاصله دارند چرا تبعیض
Iran (Islamic Republic of)
ن.پ
۰۱:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
رتبه بندی بعلاوه فصل دهم من شده 800 ( البته از این مبلغ 200 زده شده تو مدیریت چون مدیرم) و لی معلم مدرسه من سابقش از من کمتر و مدرکمونم یکی، یکسره گرفته800. سوال: اگه من مدیر نبودم600 میشدم... از کارگزینی پرسیدم الان ب هر دلیل مدیر نباشم و کناره گیری کنم: میگه 200 شما سوخت میشه و روی600نمیاد. پس چرا همکارم800!!! عجبا
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۱:۰۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام .ببخشید لطفا رتبه بندی را به احکام معلمان مجددا برگردانید .زیرا باعث می شود که افرادیکه دارای رتبه پنج یا عالی بوده اند خیلی ضرر کنند .با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ن.ا
۰۰:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
من هم مدیرم هم آموزگار کلاس بیش از سه پایه. اصلا جایی نمی گم فرهنگیم، بخاطر حرفای زننده بعضی از مردم. حتی خیلی آشناهای منم خبر ندارن ک فرهنگیم!!! مقصر مردم نیستن ،مقصر وزارتخونه ماست ک اجازه میده هر افزایشی رو تو رسانه کرنا کنن. دیگه رسوا شدیم. مردمم میگن مفتخورا بازم حقوقشون زیاد شد.خاک عالم بر سر من. قدیما سایه فرهنگی از صدمتریم قابل احترام بود. حق دارید ،الان دیگه همه فوق لیسانس و بالاتر دارید و کم سوادام ک با فضای مجازی شدن باسواد و ادعای دانشمندی، آره راست می گین فرهنگی کیلویی چن...
Iran (Islamic Republic of)
معلمان
۱۸:۱۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
دیگه یعنی ساکت شیم حقمون خورده شد رفت!!؟؟پس کو حکم جدید؟ کونگازش صحیح؟ ما معلمان هنوز چشم به راه اصلاح احکام وبرگشتن حق وحقوقمون هستیم، گفتند صبور باشید، گفتیم چشم؛؛ یادتون که نرفت؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۰:۳۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چرا با وجود این که برای رتبه های بالا در دومرحله(رتبه بندی و فصل دهم) بین ۵۰۰تا۶۰۰ هزار تومان اضافه شده اما مسولین آن را بین ۱/۵ تا ۲ میلیون اعلام می کنند نمی دانم چی جوره حساب می کنند اگر حق شغل حرفه ای را هم که کم کردند ما اضاف کنیم ۱میلیون می شود .عجب فرمولی دارند اینا:
؟?=۲×کم شده+اضاف شده
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۱۶:۲۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
منظورشون اداری ها بودن. مارا که آدم حساب نمیکنن دااش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
من فکر میکنم رتبه بندی یک بازی بود تا معلم را جذب کنند تا در انتخابات شرکت وهمکاری کند، بعد از انتخابات تاریخ مصرف معلم تمام شد ورتبه بندی که حق معلم بود ،بعد از 8 ماه مانور وآزمون وتبلیغات و تغییر احکام،به کناری انداختند. این احکام جدید هم ویژه اداره ایهاست، احتمال زیاد، سال بعد از احکام معلمان حذف خواهد شد،چون خودشان می گویند که خارج از چارچوب قانون اعمال کردیم. اگر میگویند 2 میلیون اضافه کردیم، منظورش اداری هاست.چون معلم واقعی که کلاس میرود، از نظرشان ،برده ای بیش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
دکترمهندس تربیت کردن هنرنیس اما خلاق و صادق تربیت کردن هنرهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
معلمای ایران ازسطح فکری خیلی پایین اند همه دهه هاش و این باقصد بوده گزینش . خب توقعی نیس. اخه یکی نیس راجع ب شرایط فرهنگی و عدم کارایی معلم و امکانات اعتراض کنه ماهی هزارمیلیارد حقوق بدهند باهمه امکانات اما اینکه دانش اموزانی خلاق صادق پرورش بدهند ناتوانند از کامل کامل پامیگیره ازناقص ناقص . راجع ب آینده بچه ها. بهرصورت معلم میدونه حقوقش پایینه پس نیاد این یه بازیه چهل سال ک سرکاربذارن سیستم را.معلمانی ک قادر به حل اقتصادخودنیستن وپولشونومیدن صندوق ذخیره و... براشون سرنوشت بنویسن وخوب نمینویسند معلمانی که خلاق نیستند هماهنگ نیستن نخبه نیستن جامعه درخطره فکر چی هسیم ما؟؟؟؟؟ اگر جامعه ای بخواهید بشناسید ب معلماش نگاه کنید وضع ناسالم جامعه نتیجه کار آموزش پرورش هست ی انقلاب فرهنگی نیازداریم باتغییرجذب نیرو . نخبه هابا حقوق و امکانات بالا ..... من خودمم معلمم اماسیزده ساله کسی نیس بگه تو بدرد معلمی میخوری ؟ نتیجه کارهات ؟ مثلاباگزینش وتربیت معلمی بودیم اما خودمم ناراضیم از سیستم بیخود و رها شده که ریسهاش پایینتراز دانش آموزاند ازنظر خلاقیت وهوش و مدیریت و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام ، شما زیاد هم شکسته نفسی نکنید اگه اوضاع خوب باشه معلم ها هم کارایی و توانایی هاشون بیشتر شکوفا میشه ، و نخبه ها خود به خود به سمت این شغل جذب میشن ، در نتیجه خود به خود سطح آپ و جامعه بالا میره البته به شرط سیاست گذاری های درست و منطقی در سایر زمینه ها
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۴:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
انتخابات تمام شد و معلم هم تمام شد # تزویر
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۸:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودسو به خواب زده رو نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
کارمندان دستگاه ها چه گلی به سر این مملکت زده اندکه معلما اتجام نداده اندصادقانه به فیش حقوقی معلماودیگر دستگاه هاکنید درشرایط یکسان ببینیدچه بی عدالتی دراین مملکت وجوددارد مگه معلم نیاز به مسکن ،ایاب وذهاب ورفاه ومهدکودک اصافه کاری ولباس و......نداره چطور معلم دل خوش باشه برای تدریس بیایید صادقانه قضاوت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
واقعا .اگر معلمها نبودن الان دکتر و مهندس وجراحهها هم نبودن .
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۰۱:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
این اداری ها تا ساعت ۲ فقط گپ میزنن،غیبت میکنن،زیر آب همکارو میزنن،فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کسی جلوتو نگرفته توام گپ بزن غیبت کن زیر آب همکار رو بزن تا ساعت 2 فوق العاده ویژه بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
به نظرم بهتره آدم برا گرفتن حق خودش منکر دیگران نشه همکار عزیز ، ان شاالله حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
چرایه بهورزدرعلوم پزشکی با۱۰سال سابقه یک ملیون وچهارصدهزار۰ بهش اضافه بشه ویه معلم با۲۴سال سابقه کار ۶۵هزارتومان آیا اینوبهش میگن عدالت ،چرا این همه بی عدالتی یه کمی مسئولین توجه به عملکردشون بکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
با سلام
پس این همه صحبت رتبه بندی و آزمون گرفتن و دشواری و استرس ازمون واسه چی بود واسه اینکه یک شبه حذفش کنید فرهنگیان عزیز خواهان برگشت حق شغل حرفه ای بوده و همچنین محاسبه جدا گانه امتیاز پنجاه درصدی و رتبه بندی جدا از هم هستیم
جامعه فرهنگی از این موضوع و نادیده نگرفتن بسیار ناراحت است فکری کنید و همه چیز را به حالت قبل بازگردانید
امتیاز پنجاه درصدی اولین بار است که در حق فرهنگیان اجرا میشود و باید بابت اون چیزای دیگه را از دست بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام متاسفانه مسئو لین مربوطه صادقانه صحبت نمی کنند ضمن اینکه حق شغل حر فه ای(رتبه بندی) حذف شده میزان افزایش نه تنها بادیگر دستگاه ها همخوانی ندارد بلکه درخودآموزش وپرورش باوجود شرایط یکسان نیست
Iran (Islamic Republic of)
شاگرد
۲۱:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
وزارت آموزش پرورشی که تابع قانون مدیریت خدمات کشوری نیست چگونه مدعی اجرای فصل دهم قانون مذکور گردیده است؟! معلم ها که یک سوم سال را درتعطیلی تشریف دا رند و هفته ای سه روز بیشتر هم در مدرسه نیستند وبا وزش هر بادی هم تعطیل می گردند وسرجمع ۱۰۰ روز کاری در طی سال درمدرسه هستند ودریافتی آنها با اوصاف فوق بیشتر از سایر کارمندان هست والان هم همه آنها بدلیل زیادی فرصت ووقت دلال خودرو ، بورس، املاک گردیده اند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
واقعا برای خودمون متاسفم که اینچنین 30 سال مضحکه دست بعضی مسئولین شدیم هر کاری دوست دارند میکنند و هیچ کاری جز صبر و سوختن از معلم بر نمی یاد. به یه نفر تازه کار یک ملیون اضافه شده به من با 30 سال سابقه 150 هیچ حسابی در کار نیست بعد عید هم به اونا 50 درصد اضافه میشه ولی ما 15 عدالت از نظر اینا یعنی حقوق تازه کارها با 30 سال سابقه یکی بشه. رتبه بندی هم دروغ بزرگ که هیچگاه عملی نشد.
Netherlands
رضا
۲۰:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
کشوری که برای تعلیم و تربیت خودش سرمایه گذاری نکنه همین طور عقب مانده خواهد بود. چه بسیار معلمانی هستند که شغل دوم دارند و فکر امرار معاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
روز به روز وضعیت معلمان بدتر خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین هاشمی فر
۰۹:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
با سلام
حکم بنده با 28 سال سابقه کار و اخذ رتبه عالی و کلیه امتیازات ..... با مدرک دکتری ریاضی 6 میلیون و صد هزار تومان است در حالیکه حکم همکار اداری با سابقه 10 الی 15 سال و مدرک کارشناسی ارشد 6 میلیون و هشتصد هزار تومان است .......
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام چه قدر بی عدالتی در حق فرهنگیان انجام میشه گفتن ۵۰درصد به حقوقها اضافه میشه اما ۲۵هزار تومان بیشتر اضافه نشده تازه حق شغل حرفه ای هم کم کردن خدایا تو شاهد باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
آقاالهیار ترکمن بازنشستگی پیش از موعد بده با 25 روز حقوق حتی کمتر اگر همه معلم ها خودشان را بازنشسته نکردن مرد باشید ببینید چقدر متنفر کردید شغل معلمی را
Iran (Islamic Republic of)
هنرآموز
۰۰:۳۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
انتخابات رد شد انتظار چی داشین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
مگه نفرمودید بودجه رتبه بندی جدا تعریف شده و این احکام جدید فصل دهم بر اساس احکام قبل از مهر ماه 98 باید صادر میشده و قبل از مهر که رتبه بندی در کار نبوده چطور آموزشی ها هیچ افزایشی نباید داشته باشند و در حالی که اداریها بین یک تا دو میلیون اضافه بشه کدوم پنجاه درصد به آموزشی ها داده شده قبل از رتبه بندی که خودمان خبر نداریم اگه در رتبه بندی پنجاه درصد داده شده پس جایگاه رتبه بندی کجاست که شش ماه در بوق و.کرنا کردید بخدا این دو تعارض دارد و حرف معلمان حق هست لطفا اصلاح کنید احکام آموزشی ها و اینقدر تبعیض بین آموزشی و اداری قائل نشوید ما در خط مقدم هستیم و کاش معلمی کرده بودید تا سختی کار دستتون بیاد خدا را خوش نمیاد اینجور در حق آموزشی ظلم کردید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
همانطور که گفته شده رتبه بندی و احکام جدید افزایش 50درصدی دو مقوله جداست واقعا آموزشی ها از این موضوع و بی عدالتی بسیار ناراحت هستند خواهش میکنم جناب آقای حاجی بابایی و جناب آقای الهیار ترکمن بررسی کنید خودتون هم فرمودید دو مقوله جداست رتبه بندی اعتبار جداگانه در بودجه در نظر گرفته شده پس با این توصیف ما هیچ سهمی از این قانون فصل دهم افزایش 50درصدی نداشتیم چقدر بی عدالتی و تبعیض در این شرایط اقتصادی و تورم ما هم انتظار یه افزایش حقوق در حد اداریها داشتیم اما چیزی که دیدیم نصف احکام اداریها هم در رتبه بندی شامل آموزشی ها نشد مگه رتبه بندی برای اداری ها اجرا نکردید که فرمودید اگه رتبه بندی را خواهان هستن باید برگردن به کلاس درس نمیدانم یهو چی شد که سه برابر رتبه بندی ما به حقوق اداری ها اضافه شد و احکام آنها صادر و در این روزهای پایان سال خوشحال و ما آموزشی ها از این بی عدالتی ناراحت و با این انگیزه ای که دادید چگونه در کلاس درس حاضر شویم باور کنید دست و دل آدم به کار نمیره چون ما هم از این افزایش 50درصدی حداقل به اندازه همان حق شغل حرفه ای که حذف کردید محق هستیم و امیدواریم هر چه سریعتر اصلاحیه احکام اموزشیها را صادر بفرمائید تا خدا و معلمان عزیز راضی باشند
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۲۲:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام. میگن نگارش اصلاحی در کاره. وحق شغل حرفه ای ورتبه بندی ، در بندی مستقل برقرار می شود. دعا کنید مثل حرفهای قبلیشون دروغ نباشد.التماس دعا.
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۲۰:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
ای دادرس ای خبر نگاران جوان لطفا همون طور که اخبار رتبه بندی معلمان راحتی به کره ی ماه وته اقیانوس ها رساندید حالا لطف کنید درد دل های معلمان از بی تدبیری ها واشکالات این طرح را از مسئولین مربوطه بخواهید قرار بود رتبه بندی بشه که رتبه های بالا بارتبه های پایین فرق داشته باشند که معلمان با انگیزه وتلاش به رتبه عالی برسند اما کاملا بر عکس اجرا شده به رتبه های پایین ۸۰۰،۹۰۰ اضافه شده وبه رتبه عالی روهم رفته۵۰۰ واینطوری انگیزه ی معلمان زحمت کشیده را ازبین بردنداگر کرونا هم نیومده بودهیچ انگیزه ای برای رفتن به کلاس نداشتم یاهیچ تلاشی در کلاس نمی کردم در حق معلمان باسابقه مخصوصا بسیار ظلم کردند
Germany
نظامی
۱۹:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اقا هی میگید معلم معلم، پس ما نظامیان ادم نیستیم نه اضافه حقوقی نه پاداش پایان سالی نه هیچ خیری و برکتی بن هارو هم قطع کردن حکمت کارت خالی با ماهی چندرقاز بهمون میدن انصاف هم خوب چیزیه، کل روزهای سال اماده باشیم زندگی نداریم خانواده نداریم تفریح نداریم جونمون هم کف دستمونه حداقل اضاف حقوقی باشه امیدوار بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
داداش برو.اینجا سایت معلمان هست. برو رد کارت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
شما تو وسط ماه هزار جور پول ماموریت وسهمیه چی.بن کالا و مواد غذایی با تخفیف وپاداش فلان و........ میگیرید. معلم همین چند تومان سر برج میگیره.تازه خودت اگه معلم نبود چطور باسواد می شدی تا توی نظام استخدامت کنن.راست بگو اگه معلم نبود الان کجا بودی؟ بز میدادن دستت ببری صحرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بی زحمت اینجا ، جا برای اظهار نظراصناف دیگه نیست .اینجا فقط برای صفحه معلم هاست. پس شما دیگه لطفا نظر نده .
Iran (Islamic Republic of)
شجاعی
۱۴:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
من دبیر اموزش و پرورش هستم
امروز رفتم حکم 50درصدی خودم رو بگیرم دیدم برام 18 درصد اعمال شده، به علت کمبود منابع مالی . حسابداری گفت مابقی شو تو رتبه بندی دادیم. پس مدام نگین 50درصد رفته بالا.
Iran (Islamic Republic of)
معلم اریایی
۱۴:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
هیچوقت قرار نبوده رتبه بندی اجرا بشود.این هم که چند صباحی اجرا کردند به هیچوجه رتبه بندی نمی دانیم.رتبه بندی به نفع ارتقای علمی دانش اموز و معلم و به تبع تمام ملت بود اما از دولت خرافه پرست هیچ انتظاری نمی رود که به علم بها دهد
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۴:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و احترام؛ با توجه به اینکه افزایش 50 درصدی دولت نه تنها تبعیض بین کارکنان اداری با آموزشی ایجاد کرده بلکه حق شغل حرفه ای معلمان که مربوط به رتبه بندی میشود قطع گردیده است و این امر موجب بی انگیزه شدن معلمان با سابقه گردیده لذا اگر احکام فعلی اصلاح نگردد ما معلمان با سابقه درخواست بازنشستگی پیش از موعد را خواهیم داد.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
باز بی تدبیری مسئولان آموزش و پرورش ضربه ای دیگر بر پیکر فرهنگیان عزیز وارد کرد.
متاسفم برای مسئولان ا.پ که آبروی معلمان را در طی دوسال و با عنوان رتبه بندی بردند و الان دو ماه نشده حذف کردند.
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۴:۰۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
درود بر شرف باشگاه خبرنگاران جوان و بسیج فرهنگیان.
Turkey
تاری
۰۹:۴۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
بازم یه بازی جدید برای معلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا درباره اینکه چه جوری معلمان ما رو بازی دادن در رسانه ی ملی اطلاع رسانی کنید.
Turkey
تاری
۰۹:۴۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
بازم یه بازی جدید برای معلمان
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۹:۳۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
واقعا متاسفم.... . همین کارها باعث دلسردی از کارمان میشود
Iran (Islamic Republic of)
خورشید
۰۸:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
ما که ا مهر ۹۸ باز نشسته شدیم ،۶ ماه اول سر کار بودیم ،نه رتبه بندی نه افزایش ۵۰درصدی ،هیچکدام شامل ما نشد ،چقدر ظلم وبی عدالتی، چه کسی ما را میفهمد ،مگر گرانی وتورم برتی ما نیس.
Iran (Islamic Republic of)
یوسف میری
۰۸:۴۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
خدمت این برادر عزیزمان که فرمودند در شهرداری ۲.۶۴۰ بحساب واریز میشه برام عرض کنم اولا قسمت دروغ نیست چون وام و قسط داری اونا کم میشن بعد باقی مانده واست واریز میشه و حقوقت خیلی بیشتر از این چیزی هست که می فرمائید و اگر هم واقعا نیست پس شما بلد نیستی و از قانون سر در نمی آوری تا حقوقت رو مطالبه کنی. ما به بچه ها یاد میدیم چطور از حق و حقوقشان دفاع کنند بحث مالی بهانه ست برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
انشالله از شر کرونا خلاص شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
معلمی که چند پایه در روستای محروم درس میده را 300اضافه کردن .500تومن هم از حکم قبلی برداشتن.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۳:۵۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
یک نفر بیاید آقای الهیار ترکمن را توجیه کند که قانون فصل دهم ورتبه بندی کاملاً مجزا هستند و شما هیچ کدوم را برای معلمان اجرا نکردید فقط برای اینکه توی اخبار باشید حرف مفت می زنید .کارکنان سایر ادارات از یک میلیون تا دوونیم میلیون تومان افزایش داشته اند ولی معلمان یا کاهش داشته اند یا ۲۵ هزار تومان افزایش وعجب قوانینی داریم ما .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
از باشگاه خبرنگاران جوان عاجزانه استدعا دارم یه خبرنگار بفرستید تو مدارس شهرستان ها وحرفهای ما معلم‌ها را به گوش مسئولین برسونه در رابطه با همین افزایش مسخره ای که تو بوق و کرنا کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
فقط این رو بگم بیشترین ظلم تو این کشور در حق فرهنگیان شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اینو هم بگین که بارنشستگان فرهنگی ازهمه بیشتر مورد ظلم هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
پس چرا تو دانشگاه کادر اداری حقوق اداری میگیره
کادر هیئت علمی حقوق هیئت علمی

تو آموزش پرورش ،ارزش آموزش زیر سوال میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
پس چرا تو دانشگاه کادر اداری حقوق اداری میگیره
کادر هیئت علمی حقوق هیئت علمی

تو آموزش پرورش ،ارزش آموزش زیر سوال میره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
دراجرای اصل دهم برای رتبه های زیر عالی،همچنین مدیرومعاونین بد نشد فقط،این وسط درحق رتبه ی عالی ظلم شده چون حق شغل حرفه ای بیشتر می گرفته با حذف ان بیشترین ضرر را کرده،تا ما باشیم عالی نشیم!!حقمون بود که اینطوری تحقیر بشیم !جلوی همکارای کم سابقه دریافتیمون از اونا کمتر بشه،واقعا بااون همه سوادوفرمول وحساب کتاب این مطلب را نفهمیدند یا خودشون رو به اون راه میزنند
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۲۲:۲۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
باسلام.همیشه حق معلمان پایمال شده. از یک طرف از مهر ماه انتظار کشیدیم ما رسیدرتبه بندی اجرا شود. بعد 5ماه تازه15 روز نبود که احکام رتبه بندی به دست ما رسیده بود که این افزایش جدید آمد ونه تنها رتبه بندی جدید حساب نشد. بلکه رتبه بندی قبلی که سال 95 با عنوان حق شغل حرفه ای برقرار شده بود ،قطع شده است.از طرفی با محاسبه افزایش جدید پی بردیم که حدودا 25 درصد ،افزایش یافته و50 درصد فقط پیام بازرگانی بیش نیست. واقعا ما نمیدایم به چه چیزی در این دولت اعتماد کنیم. معلوم نیست بعدا چه بلایی سر احکام ما خواهد آمد. در حالی ه همه چیز به نفع کارمندان اداری ودیگر کارمندان سایر دستگاهها تمام شده است!!!!︎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!︎!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
آدم چندشش میشه...
والله العلی العظیم کارمند رسمی راه و شهرسازی هستم با ۱۲ ماه کاری در سال از۷ تا ۲:۳۰
رسمی هستم
مدرک ارشد
۳تابچه دارم
۱۱سال سابقه دارم
پست حساس دارم
بخدا حدود ۲۶۴۰۰۰۰ حقوق بحسابم واریز میشه...
لااقل اگه حقوق معلمهابالا نیست که از ما وخیلی ادارات دیگه بالاتره،این دلخوشی رو دارن که به شغل دوم و سوم و تدریس خصوصی و...میرسن و اکثرا کنار خانواده هستن...
ما باید چی بگیم؟؟؟؟؟
بعضی ها تصویر نامناسبی را از معلم دارن در جامعه خلق میکنند که اصلا با فرهنگ سازگار نیست...لطفا قناعت رو هم به بچه ها یاد بدید نه طلبکاری رو...
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۹:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
آقای محترم بنده با ده سال سابقه ی معلمی به قران هنوز حقوقم به ۲ملیون نرسیده
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۱۰:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
ما معلم ها هیچ مشکلی با ادارات دیگه ندارم ولی خوب چیزی من با چشم می بینم غیر از فرمایشات شماست بزارید یه مثال ساده بزنم من و عموی بنده سابقه 14 سال کار داریم ایشون کارمند بانک و من معلم . ایشون الان خونه میلیاردی و ماشین چن صد میلیونی داره من یه ماشین داخلی 50 میلیونی .....!!!!!!!!!!
در مورد قناعت که فرمودید ما قبل از هر چیز به بچه های شما باید حق خواهی را یاد بدیم قناعت در درجه دوم آموزش !!!!!!!!!
لطفا از این به بعد در مورد افزایش حقوق اداره خودتون نظر بدید !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اضافه کاری و مزایا وبن و پاداش و ...
والله چقدر میگیری؟این ها رو هم بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام. باز هم ظلم و بی عدالتی در حق معلمان اموزشی، با وجود کار سخت و سنگین
لطفا فریاد دادخواهی ما معلمان را به گوش همه برسانید.
چرا رتبه بندی حذف شده و مبلغ ناچیزی اضافه شده؟؟!!
مگه نه اینکه افزایش ۵۰ درصدی ربطی به رتبه بندی نداره؟!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۲۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
کرونا درآموزش وپرورش
باسلام خدمت سایت محبوب باشگاه خبرنگاران جوان
بنده دبیرشیمی ساکن ایلام با 23سال سابقه تدریس شیمی ورتبه 5(رتبه عالی) ومدرک لیسانس با افزایش مهرماه و اسفند98 حکم کارگزینی من حدود4500 تومانه
این درحالی است معلمان عزیز جدیدالورود به عرصه آموزش با این افزایش همین حکم بنده رادارن؟
معلمان هم دوره بنده با همین سابقه که درکادراداری هستند ویا سمت مدیریت ومعاونت دارند با افزایشی که اعمال شده حکم کارگزینی آنها به مقدار6500 تا7میلیون تومان افزایش داشته است؟
سوال مطرح شده اینجاست بارعلمی منطقه ازلحاظ تدریس وخط مقدم آموزش وتربیت را که کادرآموزشی برعهده داردچرا بایستی افزایش حدود25 هزارتومانی تا100هزارتومانی داشته باشند؟
فرهنگیان کادرآموزشی بالای 20 سال سابقه کمترین حکم رادارندچون عملا از احکام کارگزینی رتبه بندی(حق شغل حرفه ای)حذف شده است ونه تنها رتبه بندی حذف شده است همین افزایش50 درصدی هم را که اعمال کرده اند عملادهم درصد به حقوق اضافه شده است!!!!
فرهنگیان عزیزباتجربه# کرونای جدید را شکست دهیم
Iran (Islamic Republic of)
مهناز درویش بیابانی
۲۱:۱۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام بنده امتحان را در اینترنت قطعی دادم نمدونم چی شد رتبه بندی شامل من نشه ظلمه به خدا مام سوال های امتحانی را حفظم با جواب حالا دیدم تبه ۵ را به جای ۴ برا من زدن اصلا با عقل جور در نمی اید کی جوابگو من است خدا رو خوش نمی اید حق بنده ضایع بشه
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
با بخشنامه جدید اقای نو بخت وتاریخ اجرای من ر اوردی ایشان کارمند اداری که قبل از تاریخ ۱/ ۱۲باز نشسته شده اند چه پاسخی دارد درصورتی که بعصی از دستگاهای اجرایی دیگر یکی دو سالی است که این از این مزایا برخور دا رندچه پاسخی دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته فرهنگی
۲۰:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
پس بازنشسته نه حق ۵۰ درصد رو داره نه حق رتبه بندی پس بهتر نیست سرشو بزارو بمیره تا راحت بشید به خاطر ۶ ماه که زودتر بازنشست شدیم
Iran (Islamic Republic of)
انور
۲۰:۴۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و احترام به آقای قایم پناه
لطفا از مسولین بالا مقام مثل معاون وزیر یا آقای ترکمن یا مقامات وزارتی سوال و پیگیری نمایید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
معلم گمنام
۲۰:۴۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
از زمانی که بیست و پنج سال سابقه داشتم به امید روزی بودم که رتبه بندی واقعی اجرا بشه تا شاید حقوق واقعی خود رو دریافت کنم ولی وقتی امسال بازنشست شدم طرح رتبه بندی اجرا شد ومن باید با بهت و ناباوری این صحنه رو تماشا کنم واه از نهادم بربیاد ممنون از این همه لطف وزرای محترم اموزش و پرورش واقعا پشت پرده چه خبره
Germany
بازنشسته کشوری
۲۰:۳۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
خوش بحال فرهنكيها يارتبه بندي دارند يا فصل دهم حقوقهاي بالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
کلا تو باغ نیستی وآواز دهل از دور خوش است .....آلمان بالاترین حقوق را به معلم ها می دهد ژاپن وحتی ترکیه بغل دستمون ....تا فرهنگ وآموزش درست نشود پیشرفت واقعی محال است کشور با نخبه پروری به چیزهایی رسیده نه آموزش همگانی مثل ژاپن واین خیلی بده .....
Iran (Islamic Republic of)
صبور
۲۰:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
خیلی حق خوری کردن منی که ۱۸سال با رتبه عالی بودم با اونی که ۱۴سال سابقه و رتبه پایین تره حقوق مون فاصله ی صد تومنی داره که اونم با رتبه بعد که بگیره بیشتر میشه کجا اینجوری حقوق میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
این وزارت خونه کی تاحالا به فکر معیشت معلمان بوده که الان باشه وزارت خونه های دیگه تا2700هم اضافه کردن اما معلمان 25هزار اصافه این است عدالت و اینکه کی عدالت برقرار میشود انشالله با ظهور منجی
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۵۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
نیروهایی اداری با ابلاغ آموزشی رفتن اداره تازه اضافه کار هم میگیرن و بیشتر از ترس تدریس در کلاسها ی شلوغ به اداره پناه بردن برادر عزیز
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۲۱:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
برادر نیروی اداری درهفته 44ساعت کارمی کنه،، عیدسال 5روز تعطیله، تابستان تعطيلي نداره، یعنی هرروز ازساعت7:45تا15:15دراداره است پس باید یه فرقی باشه بانیروی اداری وآموزشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
هرچه باشه.رتبه بندی حق معلمان بود که کلاس میرن نه پرسنل اداره.حالا برعکس شده. رتبه بندی که پیشتر قرار بود به اداری تعلق نگیره،تعلق گرفته، ولی از احکام معلمان که حق مسلمشان بود، بعد از این چند ماه تبلیغات وآزمون وحکم و... آخرش حذف شده، نتیجه میگیریم که معلم را بازی دادن تاحقوق اداری را افزایش بدهند. به نظر من که آموزگار ابتدایی هستم ودر کلاس چند پایه روستایی تدریس می کنم معلم کسی است که در کلاس باشد، کارمند اداری آموزش وپر ورش با کارمندان سایر نهادها هیچ فرقی ندارن؟
Netherlands
رجب
۱۹:۵۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
بعد از انتخابات این گونه بازی با معلمان طبیعیه......
Iran (Islamic Republic of)
بیرمی
۱۹:۳۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
همه ی کارمندان دولت حقوق شان اضافه میشه هزار مزایا میگیرند هیچکس متوجه نمیشه اما ۱۰۰۰تومان به حکم معلمان اضافه میشه تکذیب گرایان هم می فهمند حال که یه چیز همگانی اضافه میشه ان رتبه بندی که یکسال توی بوق وکرنا بود قطع میشه باید بحال خودمان واستخوانهایمان را که در این مدت خرد کردیم گریه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۲۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
حقوق من نسبت به حکم رتبه بندی ۶۰ هزار کم شده وکسی هم دلیلش رو نمیدونه جای بسی تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
امور اداری
۱۹:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام بر دوستان. بی عدالتی انجام نشده است متأسفانه دولت همین بخشنامه 50 درصد را در سال های قبل و امسال به عنوان رتبه بندی جا زد و ما بچه های امور اداری هم هر چه داد زدیم که این رتبه بندی نیست بلکه همان بخشنامه سال 91 دولت آقای احمدی نژاد است کسی گوش نکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
با سلام، چرا به اداری ها تا دو میلیون اضافه شده اما به معلمان زحمتکش مبالغ جزی اضافه شده؟ این عدالت نیست هر دوی اینها نیروی یک سازمان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
بدبخت بازنسشته چی 6ماهم ازناچاری رفته درس داده هیچی ندادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
بااعمال رتبه بندی معلمان بهجز تحقیر معلمان باسابقه نبود چون به همه‌ی رتبه ها اضافه شده ولی به رتبه عالی نه،،!!!!چرا طبق چه اصولی باسابقه وکم سابقه باید مساوی باشند پس سنوات چی می شه؟اگه کم سابقه وبا سابقه مثل هم باشند دیگه انگیزه ای برای تلاش نیست کاش کساییکه رتبه بندی افتضاح رو اجرا کردند یه نگاهی به احکام جدید وقدیم بکنند ببینند چه ظلمی در حق معلمان باسابقه کردند چه جور در پیشگاه خدا جوابگو هستند که این قدر نا حقی می کنند نفرین همه ی معلمان زحمت کشیده وزجر کشیده بدرقه ی راهتان،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام همکار گرامی این مسئله ناشی از اعمال رتبه بندی نبوده بلکه ناشی از حذف اون بوده
که مثلا خواستن ۵۰ درصد فصل ۱۰ رو اعمال کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
به هر پیری می‌پرسید دست از ظلم وبی عدالتی بردارید. حقوق معلمی که کلاس چندپایه درس میده300تومن ولی کادر اداری 1میلیون و600اضاف کردن. چراااااااااااااااااا؟ ؟؟ ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
ظلم بزرگی کردند درحق معلمان.متآسفم برای مسولان آموزش وپرورش
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۴:۵۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
هر دم از این باغ بری می رسد.همیشه همه ی کاسه کوزه ها سر معلمین خرد میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
خدا ازشون نگذره، ضرر اصلی رو هم، رتبه یکی ها کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
کسی به داد معلم ها برسد
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۱۲:۲۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
باسلام . متاسفانه تبلیغات گسترده افزایش ها همیشه به نام معلمان است .طوری که بازاری و کارگران هم از معلم طلبکارند و می گویند هر روز حقوق شمارا افزایش می دهند و باز هم ناراضی هستید . اما آن ها از پشت پرده این نمایش بی خبرند .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۲۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
باز سر معلمان رابریدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سردر گم به معنای واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
واقعا ظلمی نابخشودنی به ما شد بنده رتبه پنج ۲۸۰ تومان اضافه شده و مبلغ حق شغل حرفه نزدیک به ۷۰۰ هزارتومان حذف شده خواهان ورود دیوان عدالت اداری به پرونده معلمان خصوصا اموزشی هستیم و از باشگاه خبرنگاران جوان بابت این پیکیری متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
رتبه کجا ؟
France
معلم احقاق حق نشده
۱۱:۲۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
باسلام ازنمایندگان مجلس تقاضامندیم بخصوص آقای حاجی بابایی عزیز تبعیض وبی عدالتی که مسئولین وزارت آموزش وپرورش بخصوص وزیرمحترم وزارت برمعلمان باافزایش ۵۰درصدی حقوق کارمندان روا داشته انددرتاریخ بشردیده نشده است چون رتبه بندی ازحکم کادر آموزشی که خودبودجه مصوب شده داشت حذف وقانون مدیرت ۵۰ درصدی به جای آن گنجانده شد که دومقوله جداازهم که هر کدام دوبودجه مصوب دارندناعادلانه درهم آمیخته ورتبه بندی حذف نمودند امید است از این همه ظلم وبی عدالتی تا دیر نشده جلوگیری بعمل آید
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۰:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
با سلام
نیروهای اداری هم معلمانی هستند که 42 ساعت کار می کنند و تابستان و ایام عید هم مشغول کار هستند. از لحاظ منطقی هم حقوق اداره باید بیشتر باشد. البته فعلا یک کارمند اداره تقریبا با یک مدیر مدرسه حقوقی برابر می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
پس اضافه کاریشون چی
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۲۲:۳۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
چرت نگو.بیشترشون تو اداره ول میگردن.یا مرخصی ساعتی و روزانه میگیرن برا کار شخصی. معلم بیچاره هم با 40 تا بچه کوچک سرو کله می زند وهیچ مدافعی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
پس چرا ،تو دانشگاه ،،کادر اداری فقط حقوق اداری میگیره
هیئت علمی حقوق هبت علمی

ارزش آموزش داره زیر سوال میره
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۹:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
هی نگین تعطیلات تابستان تابستان.... مگه می ذارن این ۳ماه رو بشینیم تو خونه هامون؟ ازشننبه تا خودپنجشنبه دوره دوره دوره... درضمن شما نشستی پشت میز با خیال آسوده صبحانه و چایی با دوستان به گپ و گفتمان مشغول میشین ولی ما معلمان حتی فرصت یه چایی خوردن رو نداریم تو مدارس... درضمن سختی کاری که ما معلم ها در کلاس با سی چهل نفر رو داریم شما ندارید...‌ حالا فهمیدین؟؟؟؟
-
حسن
۱۰:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
بنده در استان هرمزگان 7 سال ریاضیات متوسطه تدریس کردم و 10 سال است اداری هستم...زمانی تدریس داشتم هر روز با حدود 240 تا 400 دانش آموز سر و کله میزدیم و مشکلات خاص تدریس ریاضی ...الانم که اداری هستم تمام سال سر کار و ساعت کاری بیشتر و تعطیلات عید و تابستان نداریم به اون شکل که آموزشی بودم...هر دو حالت سختی خودش داره و حقوق باید متناسب با ساعت کاری و سختی کار محاسبه بشه و هیچکدوم از اداری و آموزشی جدا و مقابل هم نیستن که علیه هم جبهه بگیریم هر دو هدفشون آموزش و پرورش بچه هاس.
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۷:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
هرساعت کار یک معلم به اندازه هشت ساعت کار در اداره ست .کار معلم یک کار فرسایشی است .
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از فرهنگیان
۱۲:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام .هرساعت کار معلم معادل هشت ساعت کار اداری هاست.
Iran (Islamic Republic of)
عزیزالله سلحشوری
۱۰:۴۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
باسلام

بسیار شفاف وگویا موضوع بررسی وتشریح شده است امیدوارم وزارت آموزش وپرورش این بی عدالتی را به نحوی برای همکاران آموزشی جبران کند
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۰۹:۳۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
خدا حافظ رتبه بندی و حق شغل حرفه ای معلمان ،سلام فوق العاده ویژه همکاران اداری.
Iran (Islamic Republic of)
طیبه قاسمی فخر
۰۹:۱۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
با سلام وادب واحترام.صحبت های آقای قائم پناه درد دل ما معلمان خصوصا مقطع ابتدایی است.شما رو بخدا پیگیر باشید وجلوی بی عدالتی رو بگیرید.یادتون باشه سالهاست آموزگاران با ابلاغ ۲۴ساعت بدون هیچ صحبتی ۲۵ساعت کار میکنند.با تشکر از زحمات شما در پناه خدا باشید.در ضمن چرا این رتبه بندی و۵۰درصد رو به ما زیاد می بینند.واقعا اینها دو تا مقوله جدا از هم هستند.موفق باشید
Germany
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
رتبه بندى را برقرار كنيد بد ميبينيد.
Ireland
جعفر
۰۸:۲۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
ظلم به تمام معنا در حق نیروهای آموزشی شد
Germany
نیما احمدی
۰۷:۳۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
در مورد این موضوعات
باید کارگزینی و معاونتهای مربوطه در وزارت خانه صحبت کنه نه دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
کاملا عادلانه است نیروی اداری با روزهای کاری زیاد باید حقوقش بیشتر باشد.هنوز بعضی معاونین با رتبه بندی حقوق شش و هفت م میگیرند که از اداری بیشتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
ولی رتبه بندی حق اداریها نبود وباید کسر بشود. اداریها که مشکلات معلمای روستا رو نمیفهمن.
آخرین اخبار