ماجرای آتش‌سوزی در درمانگاه شهرک توحید بندرعباس چه بود؟

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در توضیحاتی دلایل آتش‌سوزی در محوطه درمانگاه شهرک توحید بندرعباس را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده مراکز درمانی منتخب جهت مراجعه مردم در سطح استان هرمزگان و شهر بندرعباس در نظر گرفته شده است.

 نوروزیان با بیان اینکه این مراکز جهت مراجعه افراد بیمار و تشخیص اولیه ویروس کرونا است، اظهارکرد: افراد دارای علائم حاد تنفسی جهت ویزیت و تشخیص به موقع بیماری توسط پزشک به این مراکز مراجعه می‌کنند و سپس برای ادامه روند درمانی و بستری به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ارجاع داده می‌شوند.

او با اشاره به اینکه در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بخش ویژه بستری افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: همچنین بخش ویژه بیماران حاد تنفسی همزمان با شیوع ویروس کرونا در برخی از استان‌های کشور و استان هرمزگان در ساختمان شفا (ساختمان سوختگی) مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس آغاز به کار کرده است.

نوروزیان با رد شایعاتی مبنی بر قرنطینه کردن بیماران کرونایی یا افراد مشکوک در درمانگاه‌های ۱۶ ساعته، عنوان کرد: شهروندان به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و ستاد مقابله با بیماری کرونا نیز تمامی تدابیر لازم در این زمینه را اندیشیده است.

تعدادی از مردم دیشب در محوطه درمانگاه شهرک توحید بندرعباس به دلیل شایعات منتشر شده در خصوص نگهداری بیماران کرونایی در این درمانگاه اقدام به آتش زدن اندکی خار و خاشاک کرده بودند که این آتش سوزی در مدت کوتاهی بعد از وقوع توسط نیرو‌های آتش نشانی اطفا شد.

دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان برای پیشگیری از ازدحام و شلوغی در مراکز درمانی و ارائه خدمات سریع بهداشتی به مردم، سه مرکز پذیرش بیماران مشکوک به کرونا را در بندرعباس راه‌اندازی کرده است که پس از تشخیص جهت بستری به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل می‌شوند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
بی سوادی و بی فرهنگی ، با گوشیو اینترنت حل نمیشه
نمونش همین
Iran (Islamic Republic of)
عای
۱۸:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
واقعا این مردم همون هایی هستن که تو جنگ ماسک هاشون رو به هم رزم هاو بچها دادن از جان گذشتگیها چی شد پس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
واقعا ک اگر یکی از اعضای خانوادتان باشد چطور برخورد میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
واقعامتاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
بابا یه بیمار اومده بود تشخیص کروناش مثبت شد فرار کرد تو خیابون مردم هم ترسیدن .... از نظر ما همون مرکز تشخیص هم اینجا نباشه وقتی مردم احساس ناامنی و خطر بکنن بلاخره باید یه کاری کرد ببرند بیمارستان یعنی ما از چینی ها هم کمتریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
سرت سلامت هموطن. یه ذره به وجدانت نگاه کن ببین امثال تو رو میشه جزو انسان ها شمرد. اگه برادر یا پدر یا مادر خودت هم باشه همین برخورد رو میکنی. مرکز تشخیص پس باید کجا باشه؟ بالاخره باید یه جایی باشه.از یه طب میگن شهر رو قرنطینه کنید از یه طرف میگن بیمارت تو شهر نباشن. ما با کدوم ساز شما برقصیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
از انسان بودنم خجالت کشیدم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
شایعه ساز را نرنجانید بهش بر می خوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
وا حالا جرا اتیش زدن ؟خب بیماران رو اصلا نگه داشته باشن مگه چی میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
نادانی تا این حد!؟