ترخیص۳۵ نفر از بیماران بستری شده در بیمارستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ترخیص ۳۵ نفر از بیماران بستری شده در بیمارستان ایت الله طالقانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دکتر سلمانزاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۳۵ نفر از بیماران بستری شده در بیمارستان ترخیص شدندو  تعداد بیماران مشکوک بستری شده در این بیمارستان به ۶۸ نفر کاهش یافته است و تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس همان ۳ نفر است.

او همچنین در رابطه با توزیع مواد ضد عفونی کننده و الکل افزود: توزیع این مواد در داروخانه ها آغاز شده البته با حجم درخواست های مردم انتظار می رود از روزهای آینده روند توزیع و تقاضا متعادل شود.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:آموزش، اطلاع رسانی، حفاظت های بهداشتی از اقدامات پیشگیرانه دانشکده برای جلوگیری از انتشار کروناویروس بود. 

سلمان زاده افزود: بیشتر افراد ی که ممکن است به این ویروس مبتلا شوند افراد  پرخطر شامل کسایی که نقص ایمنی دارند، افراد سرطانی که شیمیایی  می شوند ، افرادی که پیوند عضو شده اند یا بیماران اچ ای وی همینطور بیماری های مضمن داخلی شامل دیابت، فشارخون ،بیماری قلبی عروقی و آسم ، هستند که  اکیدا توصیه می شود در منزل بمانند و خارج نشوند.

او به مردم توصیه کرد در خانه بمانند و با دیدن علائم شدید سرماخوردگی حتما به پزشک مراجعه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان  همچنین به شهرداری ها توصیه کرد در صورت امکان ضدعفونی کردن چند باره شهر برای جلوگیری از انتشار این میکروب و ویروس را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.