پلی آف لیگ برتر فوتسال / مس سونگون به فینال صعود کرد/ تکلیف گیتی پسند و سن ایچ به بازی سوم کشیده شد

مسابقات دور برگشت رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۲ مسابقه به پایان رسید و در آن تیم مس سونگون موفق شد حریف خود را شکست دهد و به عنوان اولین تیم به مرحله نهایی صعود کند. همچنین دیدار ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه به بازی سوم کشیده شد.

گیتی پسند اصفهان ۴ - سن ایچ ساوه ۵

ابتدا در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این مرحله ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه گیتی پسند موفق شد با نتیجه ۴ بر ۵ از سد سن ایچ عبور کند. در بازی رفت تیم گیتی پسند موفق شده بود با نتیجه ۷ بر ۴ از سد شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ را شکست دهد. بدین ترتیب و با نتیجه‌ای که امروز به دست آمد هر ۲ تیم گیتی پسند و سن ایچ یک پیروزی به دست آوردند و باید در بازی سوم که روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در همین سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود به مصاف هم بروند تا در نهایت تکلیف دیگر تیم صعود کرده به فینال مشخص شود.

مس سونگون ۲ ستارگان ورامین ۰

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز ۲ تیم مس سونگون و ستارگان ورامین از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد شاگردان رضا داورزنی در تیم ستارگان ورامین عبور کند. مسی‌ها در بازی رفت موفق شده بودند با نتیجه ۵ بر ۱ ستارگان راشکست دهد و با ۲ پیروزی متوالی مقتدرانه به مرحله نهایی پلی آف صعود کرد. مس سونگون در مرحله نهایی باید به مصاف تیم گیتی پسند اصفهان بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار