فرماندار خاش: هزینه درمان مبتلایان به ویروس کرونا رایگان است

فرماندار خاش با بیان اینکه تا کنون هیچ موردی از ابتلای ویروس کرونا در این شهر گزارش نشده است گفت: هزینه درمان مبتلایان و افراد مشکوک به این ویروس رایگان است.

فرماندار خاش: هزینه درمان مبتلایان به ویروس کرونا رایگان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،صاحب گل صالحی فرماندار خاش   اظهار داشت: بر حسب دستورات وزارت بهداشت و توجه به حفظ سلامتی مردم کار ضد عفونی کردن مدارس و اماکن عمومی از سوی یگان‌های ارتش و شهرداری از روز‌های قبل در خاش شروع شده و همچنان تدوام دارد.

او ادامه داد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را به شهروندان توصیه می‌کنیم و این موضوع تنها به شرایط فعلی کشور ارتباطی ندارد بلکه از دستورات مهم دین اسلام است.

فرماندار خاش بیان کرد: خوشبختانه اکثریت قاطع مردم در این شهرستان مرزی به توصیه‌های بهداشتی عمل می‌کنند.

او  گفت: در برخی داروخانه‌ها کمبود‌هایی وجود داشته که بزودی اقلام مورد نیاز در مبحث تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و در همین رابطه ادارات تعزیرات حکومتی و بهداشت و درمان نظارت لازم را بر عملکرد واحد‌های این بخش خواهند داشت.

صالحی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، هزینه درمان بیماران مبتلا به ویرس کرونا در بیمارستان‌های دولتی رایگان است.

 تا کنون ۲ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان و یک نفر در زاهدان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار