اینفانتینو: سلامتی بازیکنان از برگزاری مسابقه فوتبال مهمتر است

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: سلامتی بازیکنان از برگزاری چند مسابقه فوتبال مهمتر است و باید کرونا را جدی بگیریم.

اینفانتینو: سلامتی بازیکنان از برگزاری مسابقه فوتبال مهمتر استبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در خصوص شیوع ویروس کرونا و تاثیر این موضوع در مسابقات فوتبال اظهار داشت: سلامتی انسان ها، خیلی مهمتر از برگزاری مسابقه  فوتبال است. باید به شرایط نگاه کنیم پس از نظارت ها، امیدوار باشیم به جای افزایش، این بحران را کاهش بدهیم. این طور که به نظر می‌رسد، این ویروس رو به افزایش است و اگر نیاز باشد که بازی‌ها را برای مدتی به تعویق بیاندازیم، یا بدون تماشاگر برگزار کنیم تا مشکل حل شود، این کار را انجام خواهیم داد.


بیشتر بخوانید: مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در آستانه لغو قرار گرفت


اینفانتینو درخصوص لغو احتمالی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در تابستان ۲۰۲۰ تصریح کرد: پیش از برگزاری یورو، در ژوئن سال آینده، رقابت‌های بسیاری در سطح بین المللی برگزار می‌شود که مسافرت‌های زیادی را در پیش خواهد داشت. پس باید به موضوع نظارت داشته باشیم. کسی که مسئول این موارد است، درخصوص مجاز بودن یا نبودن برگزاری این بازی‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.

او درمورد نگرانی اش از شیوع این ویروس در جهان گفت: نگران نیستم و نباید بترسیم، اما باید  این ویروس را جدی بگیریم. کرونا را نباید دست کم بگیریم. احساسی عمل نکنیم. بهتر است که دستورالعمل‌هایی که به ما می‌گویند را انجام بدهیم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
فوتبال مهمتره یا جان آدمها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
فوتبال در اصل ورزش است و ورزش برای سلامتی است اگر ورزش بخاطر کرونا باعث بیماری شود که آنوقت ورزش نیست . خواهشا فوتبالها را چه با تماشاگر چه بدون تماشاگر در کل کشور تعطیل کنید . این بازیکنان اگر یکی شان خدای نکرده کرونا داشته باشند همه را مبتلا میکند . باتوجه به اینکه دوره نهفتگی این ویروس دو هفته است.
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۶:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اینفانتینیو چرا حرف مدیر عامل فلان تیم را گوش نمی دهد لیگ باید برگزار و جام به اون تیم داده بشه وگرنه همه بازی ها 3-0 به نفع اون تیم تمام می شود
آخرین اخبار