آغاز پیش‌فروش بلیط سفر‌های نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز پیش‌فروش بلیط سفر‌های نوروزی از امروز (۱۲ اسفند) در کرمانشاه همزمان با کشور خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز پیش‌فروش بلیط سفر‌های نوروزی از امروز (۱۲ اسفند) در کرمانشاه همزمان با کشور خبر داد و گفت : برای نوروز افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیط‌ها را داریم.

او گفت : از امروز (دوشنبه) پیش فروش بلیط سفر‌های نوروزی برای ناوگان حمل و نقل عمومی به دو صورت حضوری و غیرحضوری آغاز می‌شود.

او از افزایش قیمت ۲۰ درصدی که برای قیمت بلیط‌های نوروزی در نظر گرفته شده خبر داد و گفت: این افزایش به منظور جبران هزینه‌ای است که ناوگان حمل و نقل برای تردد یکسر خالی دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری برای ایام نوروز هم یاد کرد و افزود: ۱۹۶ دستگاه اتوبوس، ۹۰۸ دستگاه مینی‌بوس و ۸۶۶ دستگاه سواری کرایه در این ایام برای جابجایی بین شهری مسافرین آماده هستند.

کرمی گفت: ۶۷ شرکت حمل و نقل مسافری و همچنین ۲۰ پایانه عمومی و خصوصی نیز در زمینه تردد مسافرین در استان فعال هستند.

او از اجرای طرح نوروزی راهداری از ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین سال آینده خبر داد و گفت: در قالب این طرح علاوه بر آماده باش ناوگان حمل و نقل، تشدید نظارت بر پایانه‌ها و همچنین مراکز خدماتی رفاهی را نیز داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: اکیپ‌های راهداری نیز برای ایام اضطراری و کمک به مردم در راهدارخانه‌ها آماده خواهند بود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.