معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از بررسی موارد کلاهبرداری خرید و فروش خودرو در کانال‌های مجازی پس از ثبت شکایات مردمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان خواستار رسیدگی به موضوع ارسال فاکتور فروش خودرو و دادن وعده تحویل سه روزه پراید آن هم پس از پرداخت پیش فروش توسط فردی در کانال‌های فضای مجازی شد.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث - انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فروش خودرو توسط افراد در کانال‌های فضای مجازی گفت: در گذشته نیز این موضوع بار‌ها اعلام شده که هموطنان به هیچ عنوان از سایت‌ها و کانال‌های مجازی که نمی‌شناسند و از صحت و سلامت آن‌ها آگاهی ندارند، اقدام به خرید و فروش اجناس نکنند.

وی افزود: در صورت اعلام هرگونه شکایت رسمی به پلیس و ثبت آن و ارائه کانال متخلف و یا شماره‎هایی که در فضای مجازی اقدام به فعالیت‌های کلاهبردارانه می‌کنند، با تشکیل پرونده نسبت به موضوعات شهروندان ورود خواهیم کرد.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: توصیه مجدد ما به شهروندان این است که به هیچ عنوان از سایت‌های ناشناس و غیر مجازی که اقدام به خرید و فروش اقلام و اجناس می‌کنند، توجه نکرده و پس از بررسی‌ نماد سایت‌های فروش و اطلاع از سلامت درگاه‌های اینترنتی اقدام به انجام امورات خود کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس فتا ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
لطفا در مورد کلاه برداری آزمون بخش خصوصی که آزمون غیر اصولی میگیرن و سوالات بی ربط در آزمون آورده میشه آخرش هم استخدامی در کار نیست گزارش تهیه کنید اینا فقط از مردم پول جمع کردن مثلا معلوم نیست شخص به کدام شرکت در کدام شهر معرفی خواهد شد تا شخص بسته به شرایط خود تصمیم بگیرد در آزمون شرکت کند یا نه . در آزمون بخش خصوصی هیچ چیز مشخصی وجود ندارد و داوطلب تا لحظه ی آخر سردرگم است و قصد برگزار کنندگان آزمون صرفا جمع کردن وجوه ثبت نام از داوطلبان می باشد و متاسفانه صدا و سیما هم در تلویزیون تبلیغات این آزمون را پخش میکند .لطفا پیگیری کنید.