تا ۲۱ اسفندماه؛

کاهش ساعت کاری ادارات خوزستان ادامه دارد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد: کاهش ساعت کاری ادارات استان تمدید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان در بخشنامه‌ای اعلام کرد کاهش ساعت اداری کارمندان خوزستان و همچنین کاهش تعداد کارکنان تا یک سوم تمدید شد.

در این بخشنامه آمده است: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان خوزستان و حسب تصمیمات گرفته شده در ستاد استانی مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، به منظور تامین و ارتقای سطح سلامت کارکنان و خانواده‌های ان‌ها شروع به کار اداری تمام کارکنان دستگاه‌ها به مدت یک هفته از ۱۷ اسفندماه تا ۲۱ اسفندماه سال جاری از ساعت ۱۰ است.

تمام ماموریت‌های اداری غیرضروری درون و برون استانی در این مدت لغو شده است، تعداد کارکنان واحد‌ها تا سقف یک سوم با اولویت بانوان باردار، بانوان دارای فرزند خردسال، مقطع پیش دبستانی و ابتدایی کاهش می‌یابد انجام وظایف این افراد به صورت دورکاری و در صورت نیاز با درخواست مرخصی آن‌ها موافقت شود.

با مرخصی استحقاقی تمام کارکنانی که به هردلیل دچار بیماری حاد تنفسی، مزمن، خاص و علائم سرماخوردگی هستند و همچنین کارکنان جانباز و شیمیایی و پرسنل با سطح ایمنی پایین و نامساعد جسمی (با تشخیص پزشک) و کارکنان بالای ۶۰ سال سن موافقت شود.

همچنین تمام سازمان‌ها و ادارات نسبت به ضدعفونی کردن مستمر محیط‌های اداری اقدام لازم را کنند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس اعلام استاندار خوزستان، به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ساعت آغاز به کار ادارات و بانک‌ها در استان در هفته جاری نیز از ۱۰ صبح بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار