عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت: اهداف زیادی را پیرو رونق تولید دنبال کردیم که در دراز مدت به نتیجه می‌رسد.

علی ساری، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحقق شعار سال گذشته که رونق تولید بود، اظهار کرد: پیرو شعار سال ۹۸ بر روی موارد و طرح‌های مختلفی سرمایه‌گذاری شده است، به همین منظور کشور اهداف زیادی را برای رونق تولید دنبال کرد، اما متأسفانه به همه اهداف برنامه‌ریزی شده نرسیدیم.

او با بیان اینکه اگر ایران هم مانند کشور‌های توسعه یافته اهداف محدودی را دنبال می‌کرد، زود به سرانجام می‌رسید، اما زیاد بودن اهداف در دراز مدت نتیجه می‌دهد، گفت: بالا بودن تعداد اهداف در رونق تولید سبب شد که  در اکثر زمینه‌ها رد پایی از ما دیده شود. این موضوع برای آینده نوید بخش اخبار خوبی است و در صورتی که کشورمان با پشتکار فراوان این اهداف را ادامه دهد به نتیجه خوبی خواهد رسید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: امسال پیرو رونق تولید در برخی از اهداف موفق عمل کردیم  و پیشرفت‌هایی در زمینه‌های  پزشکی، ماهواره‌ای، برق و الکترونیک داشتیم، در صورتی که  اکثر کشور‌ها از داشتن چنین تکنولوژی بی‌بهره هستند، بنابراین  باید امیدوار بود که در دراز مدت اثر گذاری بیشتری در تولید داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
حقوق سربازان را افزایش دهید ۱۵ درصد افزایش میشه ۳۰ هزارتومن، یعنی فکر میکنید این ۳۰ تومن چه تاثیری داره یا حقوق های سربازهارا به ۲ ملیون افزایش دهید یا قانون سربازی را حذف کنید یا مدت سربازی را به ۵ ماه کاهش دهید نمیشه که مردم دو سال از عمرشان را طلف کنن بعدم بیان دومباله کار بگردن و پیدا نکنن کلا آیندشون به فنا میره، ، چرا آینده جوانان مردم واستون مهم نیست!!!
آخرین اخبار