یک مقام مسئول در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ساخت ربات بازرسی تونل تا پایان شهریور امسال

مدیر دفتر تحقیقات و استاندارد‌های برق منطقه‌ای تهران گفت: ساخت ربات بازرسی تونل به صورت ریلی و زمینی در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریورامسال به بهره برداری برسد.

زارع خبر عید12/////ساخت ربات بازرسی تونل تا شهریور سال ۹۹محمد رضا کلباسی مدیر دفتر تحقیقات و استاندارد‌های برق منطقه‌ای تهران در گفت و گو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تشریح عملکرد این دفتر طی سال گذشته و برنامه‌های آینده و اشاره به اهم اقدامات انجام شده، گفت: از میان ۴۲ اولویت تحقیقاتی شرکت، ۶ مورد عملیاتی شده است که از مهمترین و کاربردی‌ترین آن‌ها می‌توان به ساخت دو ربات برای بازرسی تونل به صورت ریلی و زمینی اشاره نمود که پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور امسال به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به تعداد بالای دریافت پیشنهاد همکاری از سوی دانشگاه‌ها اظهار کرد: طی سال گذشته برای اجرای پروژه ربات شستشوی مقره، ۱۶ پیشنهاد همکاری از دانشگاه‌هایی مانند شریف، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، تهران و برخی شرکت‌های دانش بنیان به برق منطقه‌ای تهران رسید که این امر در راستای تقویت ارتباط و تعامل بیشتر صنعت برق با دانشگاه است.


بیشتر بخوانید:علت قطعی برق امشب پل طبیعت چه بود؟/پیگیری رفع مشکل برقرسانی


کلباسی در ادامه با اشاره به حوزه کاری گروه استاندارد و کنترل کیفیت تجهیزات دفتر تحقیقات و استاندارد‌های این دفتر گفت: هدف سازمانی دفتر در سال ۹۸ به این حوزه و احصاء و تدوین دستورالعمل‌ها و استاندارد‌های خرید، نصب، نگهداری و بهره برداری از ترانسفورماتور‌های قدرت اختصاص یافته است. همچنین شرکت توانیر انتظار دارد مدیریت فرآیند کنترل کیفیت تجهیزات توسط دفاتر تحقیقات انجام شود، لذا چارت سازمانی دفتر با توجه به این موضوع اصلاح شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار