تداوم گند زدایی مراکز تجاری مهاباد

مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد گفت: به منظور مقابله با بیماری کرونا ویروس جدید تمام مراکز تجاری گند زدایی شد.

عزیز نژاد مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا و با تلاش بی وقفه نیرو‌های شهرداری مهاباد تمامی مراکز تجاری و بازار‌های قدیمی و مساجد گند زدایی و ضد عفونی شد.

او با بیان اینکه بنا به درخواست شهروندان علاوه بر مراکز تجاری تمام معابر عمومی گند زدایی شد، افزود: این محموله برای استفاده و گندزدایی سطوح مختلف نیاز به رقیق شدن دارد و از آن بیش از ۵ هزار لیتر ماده ضدعفونی ژاول با درصد خلوص قابل استفاده تهیه می‌شود.

عزیز نژاد اضافه کرد:این ماده ضدعفونی با اولویت مساجد، پایانه‌های مسافربری و ترمینال، مدارس و مکان‌های عمومی و پرتردد توزیع می‌شود و قبل از آن نیز آموزش لازم برای نحوه استفاده و گندزدایی توسط ماموران بهداشت محیط ارایه خواهد شد.

مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد اظهار داشت: آب ژاول که در فارسی به آن مایع سفیدکننده و وایتکس نیز گفته می‌شود، محلولی است که برای گندزدایی، سفیدکردن و بوزدایی به کار می‌رود.

عزیز نژاد به شهروان توصیه کرد: نظافت و گندزدایی دستگیره‌های در، نرده پله‌ها و سرویس‌های بهداشتی و سایر سطوح مانند کف اتاق‌ها، راهروها، سالن و سطوحی که دست با آن‌ها در تماس است را فراموش نکنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.