اضافه شدن امکانات جدید به حالت تاریک play Store گوگل

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده از گوگل، این شرکت برای حالت تاریک فروشگاه نرم افزاری خود امکانات جدیدی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،حالت تاریک یکی از ویژگی‌هایی است که هم به سلامت کاربر کمک می‌کند و هم باعث می‌شود شارژ دستگاه او دیرتر به پایان برسد. دلیل آن هم این است که در صورت فعال بودن قابلیت حالت تاریک در گوشی‌های دارای پنل OLED، برای نشان داده شدن بخش‌های سیاه پیکسل مربوطه خاموش می‌شود.

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که اندروید ۱۰ به کاربران خود معرفی کرد، حالت تاریک در سراسر محیط نرم‌افزاری محیط گوشی بود. اما بعضی از نرم‌افزار‌ها مانند فروشگاه گوگل (Google Play Store)، حالت تاریک را بر اساس تنظیمات دستگاه فعال و غیرفعال می‌کند. بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در فضای مجازی باید به شما بگوییم که به زودی کنترل کردن این بخش راحت‌تر می‌شود، زیرا قرار است یک دکمه مخصوص برای آن تعبیه شود.

بخش جدید اضافه شده به نرم افزار گوگل پلی

بر اساس گزارش‌های جدیدی که از سوی کاربرانی که از اندروید ۱۰ استفاده می‌کنند منتشر شده است، نرم افزار فروشگاه گوگل پلی اکنون دارای یک بخش اضافی در تنظیمات خود است. این بخش جدید "تم / Theme" نام دارد. این قابلیت جدید به کاربر اجازه می‌دهد که حتی اگر حالت تاریک سراسری دستگاه فعال است، تم این نرم‌افزار را به روشن تغییر دهد بدون این که در حالت تاریک اصلی تغییری ایجاد شود. در ادامه چند اسکرین شات منتشر شده از این بخش پلی استور را مشاهده می‌کنید:

. .


بیشتر بخوانید: اضافه شدن قابلیت‎‌های نظارتی جدید برای اولیا در Messenger Kids


البته کاربر می‌تواند این کار را به صورت بر عکس نیز انجام دهد. حتی شما می‌توانید به این بخش کاری نداشته باشید و آن را روی تنظیمات پیش‌فرض دستگاه قرار دهید. اکنون این قابلیت تنها در تعداد محدودی از دستگاه‌های منتخب در دسترس است و هیچ APK برای آزمایش کردن آن وجود ندارد. در واقع این یک بروزرسانی سروری است، پس باید برای داشتن آن صبر کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۷:۴۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
زبان گوگل پلی استور من انگلیسی چجوری فارسیش کنم لطفا راهنمایی کنید
آخرین اخبار