خلیلیان: بابت برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال نگران هستیم

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: تیم ملی فوتبال ایران ۲ بازی با هنگ کنگ و کامبوج در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در پیش دارد و ما از برگزاری این دیدار‌ها نگران هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد خلیلیان سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شرایط برگزاری مسابقات ورزشی، اظهار داشت: همه مسابقات، اردو‌ها و تمام فعالیت‌های ورزشی فدراسیون‌ها با نظارت وزارت ورزش و جوانان انجام می‌شود.

او ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان بیانیه‌ای را در قالب اطلاعیه و دستورالعمل صادر، چاپ و در سایت رسمی خود قرار داده، لذا دستورالعمل آخر یعنی بیانیه ای که سازمان لیگ برتر فوتبال ارائه کرد، به نظرم معتبرترین اطلاعیه است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش تاکید کرد: امروز ساعت ۱۳ نمایندگان ۲ وزارتخانه بهداشت و ورزش و جوانان جلسه‌ای را برگزار و تصمیمات حیاتی را در راستای بهبود بهداشت و درمان مردم و علی‌ الخصوص ورزشکاران خواهند گرفت. در حال حاضر هیچگونه مسابقه‌ فوتبالی برگزار نمی‌شود، اما ما همچنان منتظر AFC هستیم که تا روز شنبه ممکن است باز هم برنامه‌های جدیدی را اعلام کند.

او اظهار کرد: بیشترین نگرانی ما از بابت برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، زیرا ما ۲ بازی با کامبوج و هنگ‌کنگ در پیش داریم و باید منتظر تصمیم‌های جدید فدراسیون فوتبال باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار