کشته و زخمی شدن نیروهای ترکیه در حمله موشکی ارتش سوریه

شماری از نیرو‌های ارتش ترکیه در حمله موشکی ارتش سوریه به مواضع آن‌ها و گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه در ادلب کشته و زخمی شدند.

ارتش ترکیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروه تروریستی موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن است، اعلام کرد ارتش سوریه مواضع نیروهای ترکیه را در اطراف ترنبه واقع در غرب سراقب و المسطومه در ادلب هدف حملات موشکی گسترده‌ای قرار داده است که بر اثر آن شماری از نیرو‌های ارتش ترکیه کشته یا زخمی شده‌اند.

این مرکز گفت که ارتش ترکیه برای انتقال زخمی‌ها و اجساد کشته‌های خود بالگرد به این مناطق ارسال کرده است.

دیدبان حقوق بشر سوریه همچنین گزارش داد که جنگنده‌های سوریه و روسیه همزمان در حال انجام حملات گسترده به نیرب، آفس و مناطقی دیگر در شرق شهر سراقب هستند.


بیشتر بخوانید:


این در حالی است که شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد ارتش سوریه در حال پیشروی به سمت منطقه «آفس» به عنوان خط دفاعی مهم عناصر مسلح در استان ادلب است. منطقه «آفس» یکی از محورهای نبرد در ادلب می‌باشد.

خبرنگار این شبکه گفت ارتش سوریه عملیات گلوله‌باران گسترده آفس و النیرب را در شمال سراقب واقع در استان ادلب آغاز کرده است.

همچنین ارتش سوریه اعلام کرد ترکیه سامانه‌های پدافند هوایی خود را به اطراف ادلب منتقل کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سوریه نیاز به بمب افکن های روسیه داره.تا بتونه ستونها زرهی را نابود کنه. و نیروهایی خود را کنار نیروهای روسیه قرار بده تا ترکیه جرات نکند حمله سنگین انجام بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
آمریکا برای تصاحب کردن نفت خاورمیانه، تمام کشورهای منطقه رو به جون هم انداخته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ارتش سوریه باید نیرو های ترکیه را محاصره و به اسارات گرفته و تجهیزات آنها برای نبرد با مزدوران آمریکائی و اروپائی عربی به کار گیرد.
آخرین اخبار