معتمدی: برای حدادی هنوز نتوانسته ایم بلیت سفر به آمریکا را بگیریم/ حکم دبیری مجمع فدراسیون دو و میدانی را دریافت کردم

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی گفت: ما تا این لحظه نتوانسته ایم بلیت سفر به آمریکا را در روز ۲۰ اسفند ماه برای حدادی بگیریم.

معتمدی: برای حدادی هنوز نتوانستیم بلیت سفر به آمریکا بگیریم/ حکم دبیری مجمع فدراسیون دو و میدانی را دریافت کردمپژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب اعضای مجمع انتخابات فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: ما در انتخاب افراد دخالتی نداشتیم و اسامی را چندین برابر ظرفیت به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردیم و آن‌ها تصمیم نهایی را گرفتند. احسان حدادی، تفتیان، پیرجهان و شاهین مهردلان را معرفی کردیم که وزارت ورزش و جوانان حدادی و مهردلان را برای مجمع انتخاب کرد. همچنین از بین هادی سپهرزاد، شادمهر، ایوب دادروان و محسن ربانی فقط سپهرزاد را به عنوان نماینده مربیان برگزیدند. به هر حال اعضای مجمع فدراسیون دو و میدانی براساس آیین نامه وزارت ورزش و شاخص‌های تعریف شده انتخاب شدند.

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی درباره تعویق سفر حدادی به آمریکا گفت: طبق برنامه قرار بود که حدادی بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی و روز ۲۰ اسفندماه راهی آمریکا شود، اما بلیت برای آن روز نتوانستیم پیدا کنیم. به هر حال طی تماس با آژانس هواپیمایی به ما گفتند که بلیت سفر به آمریکا برای روز ۲۸ اسفندماه دارند و ما می‌توانیم در این روز برای حدادی بلیت تهیه کنیم.

معتمدی درباره اعتراض حدادی در مورد اینکه فدراسیون دو و میدانی ارز و مبلغ بدهی به مربیان او را هنوز تهیه نکرده است، گفت: ارز‌ها تهیه شده است و طلب قبلی مربیان حدادی هم مربوط به دوران رئیس قبلی فدراسیون دو و میدانی است که در حال تهیه منابع مالی برای پرداخت این مبالغ هستیم.

 سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه سفر به آمریکا با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان پذیر است، گفت: اگر پرواز به سمت آمریکا باشد حدادی به این کشور می‌رود در غیر این صورت این موضوع از حوزه اختیارات ما خارج است.

معتمدی درباره اینکه دانشمند فرد به عنوان دبیرمجمع فدراسیون دوو میدانی انتخاب شد، اما اکنون او جایگزینش شده است، گفت: بله زمانی که به فدراسیون دو و میدانی آمدم ۲ حکم دبیری فدراسیون و دبیری مجمع انتخابات را از سوی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی دریافت کردم. این موضوع یک روال طبیعی است و قانونی محسوب می‌شود.

او درباره اعتراض شاهین مهر دلان به عملکرد فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: به هر حال به اظهارات افراد در فضای مجازی نمی‌شود استناد کرد، اما نام مهردلان در بین پرداختی‌ها وجود دارد و حقوقش پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید: معتمدی: حضور در انتخابات باعث تعویق سفر حدادی به آمریکا شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار