مدیر عامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز قم خبر داد؛

اجرای طرح رایگان درختکاری در قم/ کاروان درختکاری گل و شادی در راه است

جوادیان گفت:شهروندان قمی با ارسال کلمه کاشانه به سامانه پیامکی، نهال و درخت رایگان دریافت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، جوادیان ،مدیر عامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم از اجرای طرح رایگان درختکاری در قم خبر داد و گفت:شهروندان قمی در مجتمع‌ها و منازل مسکونی با ارسال کلمه کاشانه به شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۳۹۷ نهال ودرخت از شهرداری دریافت کنند.

او ارائه نهال و درختان مثمر مانند زیتون، توت، انار، انجیر، مو (انگور) و انواع رز‌های نسترن و گل کاغذی را در این طرح رایگان دانست و افزود: بعد از ارسال پیامک به سامانه، پیمانکاران به محل مراجعه کرده و تمام مراحل کاشت را انجام می‌دهند و فقط شهروندان وظیفه نگهداری از درخت را بر عهده دارند.

جوادیان گفت: انتخاب درخت با سلیقه شهروندان صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز قم طرح استانی باغچه را از دیگر برنامه‌های شهرداری قم خواند و افزود: شهروندان با ارسال کلمه باغچه به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۹۷ و عکس از باغچه و فضای سبز خانگی در این مسابقه شرکت می‌کنند.

او ادامه داد:برگزاری کاروان درختکاری گل و شادی در روز ۱۷ اسفند با هدف احیای فضای سبز بلوار‌ها و میدان‌های سطح شهر و مسابقه نقاشی خانوادگی در خصوص فضای سبز درختکاری از دیگر برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم است که از ۱۵ تا ۲۹ اسفند اجرا می‌شود.

جوادیان گفت:شهروندان می‌توانند نقاشی‌های کودکان خود را به تارنمای قم پارکس دات آی آر ارسال کرده ودر این مسابقه شرکت کنند.

منبع:صدا و سیما

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.