رهبر انقلاب: قلب مسلمانان جهان از کشتار مسلمانان در هند جریحه دار است

رهبر انقلاب اسلامی ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان مظلوم هند خواستار توقف این فجایع شدند و دولت هند را موظف دانستند تا در مقابل هندو‌های افراطی و احزاب طرفدار آن‌ها بایستد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزهایی را پشت سر می‌گذاریم که اکثریت کشورهای جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و گوشه‌ای دیگر از دنیا، درست در هفتمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت و جمعیت، مسلمانان جهان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و دست به کشتار آن‌ها زده‌اند. 

هند که سالهاست درگیر اعتراضات داخلی برای تبعیض نژاد و مذهب است، اینبار دست به جنایت علیه مسلمانان زده است و آتش خشم هندوها به جان مسجد و خانه مسلمانان افتاده است. 

پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره کشتار مردم مسلمان بی‌دفاع هند، پوستری با عکس جهانی گریه‌های کودک مسلمان هندی منتشر شد و ذیل آن به بخشی از سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای اشاره شده است.


بیشتر بخوانید: واکنش توییتری صفحه رهبر انقلاب به کشتار مسلمانان در هند


«قلوب جریحه‌دار»

"رهبر انقلاب: قلب مسلمانان جهان از کشتار مسلمانان در هند جریحه دار است. دولت هند باید در مقابل هندو‌های افراطی و احزاب طرفدار آن‌ها بایستد و با توقف کشتار مسلمانان، از انزوای خود در جهان اسلام جلوگیری کند. "

رهبر انقلاب: قلب مسلمانان جهان از کشتار مسلمانان در هند جریحه دار است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.