​تولید روزانه ۴۰ هزار ماسک کفاف گلستان را نمی‌دهد

رئیس سازمان صمت گلستان گفت: تولید روزانه ۴۰ هزار عدد ماسک کفاف نیاز استان را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین طلوعیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در استان گلستان واحد تولید ماسک نداریم و واحدی که اکنون در حال تولید است تغییراتی را در خط تولید اعمال کرده و اقدام به تولید ماسک می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: این واحد تولیدی در حال حاضر با حمایت استاندار گلستان و سپاه و بسیج با دو شیفت کامل فعالیت می‌کند و روزانه ۴۰ هزار ماسک تولید می‌کند.

او با بیان اینکه در این واحد تولیدی اختلافاتی برای تأمین مواد اولیه ایجاد شد که در حال رفع و تولید ادامه پیدا کرده است، متذکر شد: تولید ۴۰ هزار عدد ماسک کفاف نیاز استان گلستان را نمی‌دهد و مقرر شد خط دوم جدید تولید ماسک راه اندازی شود که با افزایش ظرفیت، میزان تولید ماسک افزایش می‌یابد.

طلوعیان گفت: احتمالاً هفته آینده واحد تولید ماسک دیگری در استان گلستان راه اندازی می‌شود و راه اندازی این واحد می‌تواند مشکل تولید ماسک در گلستان را تا حد زیادی حل کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به گلایه مردم از نبود ماسک تأکید کرد: ماسک در حال تولید است، اما تأمین مواد اولیه بسیار مهم است و در شرایط حساس تا زمانی که یک واحد هزینه را به طور کامل واریز نکند مواد اولیه را در اختیار آن واحد قرار نمی‌دهند.

او افزود: طی بازدیدی که طی روز گذشته از این واحد تولیدی داشتیم مواد اولیه آن تأمین شده و تولید در حال انجام است، گرچه این میزان تولید برای جمعیت استان گلستان کافی نیست.

طلوعیان با بیان اینکه اگر شخصی مایل به سرمایه گذاری در تولید ماسک باشد ما از آن حمایت خواهیم کرد، بیان کرد: ماسک موجود در بازار بیشتر از قبل است، اما نیاز مردم افزایش یافته است، گرچه سودجویی‌هایی هم وجود دارد که امید است این مشکل در آینده نزدیک حل شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.