رییس اداره صنعت و معدن اسدآباد خبر داد؛

اصلاحیه وزن نان سنگک در اسدآباد

رییس اداره صنعت و معدن اسدآباد گفت: اصلاحیه وزن نان سنگک در این شهرستان از دیروز اعمال شد.

اصلاحیه وزن نان سنگک در اسدآبادقربانی، رییس اداره صمت اسدآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: اصلاحیه وزن سنگک از دیروز اعمال شد و نانوایان سنگکی موظف به رعایت این دستورالعمل هستند.

او افزود: خوشبختانه در بیشتر نانوایی‌های لواش اسدآباد وزن رعایت میشود بطوریکه در بازدیدی که از ۲۶ نانوایی این شهرستان انجام شد، از این تعداد تنها دو نانوایی وزن را رعایت نمی‌کردند که آن‌ها نیز به تعزیرات معرفی شدند.

قربانی ادامه داد: بی کیفیت بودن نان برخی از نانوایان در شهر را رد نمی‌کنیم، آرد تولید شده کارخانه اسدآباد دارای کیفیت بسیار بالایی است، اما متاسفانه نانوایان شهر در زمان مقرر برای دریافت این آرد باکیفیت ثبت نام نمی‌کنند و آرد کارخانه اسدآباد در همان لحظات اولیه توسط نانوایان شهر‌های اطراف خریداری می‌شود.

رییس اداره صنعت و معدن اسدآباد ادامه داد: نانوایان شهر‌های دیگر به کیفیت آرد اسدآباد پی برده اند و در اولین لحظات بازشدن سایت دریافت آرد محصول اسدآباد را برای خود رزرو می‌کنند که این مهم باعث میشود نانوایان ما مجبور به خرید آرد کارخانه‌های بی کیفیت شهر‌های دیگر شوند.

قربانی یادآور شد: زمان کم خمیر درست کردن و واردنبودن کارگران برخی نانوایی‌ها دو دلیل دیگر پایین بودن کیفیت نان در اسدآباد است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار