شهردار خرمشهر خبر داد؛

تنظیم لایحه ۲فوریتی بخشودگی و تخفیف پرداخت اجاره‌بها

شهردار خرمشهر گفت:در پی شیوع بیماری کرونا، لایحه دوفوریتی بخشودگی و یا تخفیف پرداخت اجاره‌بها به مستأجران اماکن متعلق به شهرداری خرمشهر به شورای شهر تقدیم خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،داوود دارابی شهردار خرمشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به‌تبع آن تعطیلی اماکن تجاری و اخلال در کسب‌وکار کسبه بازارها که در این ایام ضررهایی را متحمل شده‌اند، قرار است لایحه‌ای با قید دو فوریت به شورای اسلامی شهر تقدیم شود.

او افزود: در این لایحه بخشودگی و یا تخفیف اجاره به مستاجرین اماکن متعلق به شهرداری نظیر مغازه‌ها و کیوسک‌ها پیشنهادشده است که بر اساس این لایحه اجاره‌بهای بهمن و اسفند امسال و فرودین سال آتی مستاجرین شهرداری به مدت سه ماه از بخشودگی و یا تخفیف کرایه برخوردار خواهند شد.

شهردار خرمشهر به هدف از این اقدام اشاره کرد و گفت: شهرداری خرمشهر در راستای جبران بخشی از ضرر و زیان وارده به کسبه در پی تعطیلی بخشی از بازار برای حفظ سلامت شهروندان، در حدود وظایف و اختیارات خود این بسته‌ی تشویقی را پیشنهاد داده است.

دارابی در پایان بیان کرد: در شرایط فعلی همه باید دست در دست همدیگر دهند تا با اتحاد و همگرایی به یاری خداوند این بحران پشت سر گذاشته شود.

در پی مشاهده مواردی از ابتلاء به بیماری کرونا در کشور و استان خوزستان، طی اطلاعیه‌ای مجتمع‌های تجاری سرپوشیده خرمشهر و آبادان تعطیل شد و این لایحه در پی تصویب شورای اسلامی شهر خرمشهر قابلیت اجرایی شدن را خواهد یافت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.