نشست اضطراری وزرای انگلیس برای تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری لیگ برتر

وزرای دولت انگلیس برای تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا نشست اضطراری برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع کرونا ویروس رویداد‌های ورزشی مهمی در سراسر جهان لغو یا به تعویق افتاده است، حالا این نگرانی به فوتبال جزیره رسیده است به همین دلیل وزرای دولت انگلیس برای تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا نشست اضطراری برگزار می‌کنند.

دولت انگلیس، مقامات ورزشی و پخش کنندگان را به نشست روز دوشنبه فراخوانده تا در صورت گسترش بیشتر ویروس، درباره برنامه‌های احتمالی صحبت کنند.

وزرا به امید دستیابی به توافق در مورد برنامه‌ای برای حمایت از مردم، سناریو‌های مختلفی را بررسی خواهند کرد.

برخی از بازی‌های لیگ برتر پشت در‌های بسته بازی شوند.

مارتا کلنر، خبرنگار ورزشی Sky News درباره سرنوشت لیگ برتر می‌گوید، ممکن است وزارت بهداشت عمومی انگلیس توصیه کند که برخی از بازی‌های این فصل مانند ایتالیا و مراکش پشت در‌های بسته برگزار شود.

استیو بروس، سرمربی نیوکاسل هم برگزاری بازی‌های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا را در پشت در‌های بسته، " اجتناب ناپذیر" می‌داند.

او روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "تصور این موضوع سخت است، اینطور نیست؟ اما بدیهی است که اکنون در ایتالیا این کار را انجام می‌دهند و این چیزی است که ما احتمالاً با آن روبرو خواهیم شد. زندگی مردم در معرض خطر است و ما باید طبق دستور مسئولان عمل کنیم.

بنا بر ادعای خبرنگار اسکای نیوز؛ "این مسئله ممکن است شامل ممنوعیت ورود افراد بالای ۷۰ سال به ورزشگا‌ها بشود. چنین ممنوعیتی ممکن است برای روی هاجسون سرمربی ۷۲ ساله کریستال پالاس مشکل ساز شود.


بيشتر بخوانيد: رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به تعویق افتاد

 کرونا لیگ برتر ایران و رقابت‌های انتخابی جام جهانی را تا تیر ۹۹ عقب می‌اندازد؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار