رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

سارق انگشتر ۵ میلیاردی به دام افتاد

سرهنگ چهری از دستگیری زن سارق و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت: زن سارق جواهرات را از جواهر فروشی محل کارش سرقت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کامیار چهری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: هفتم مهرماه سال جاری پرونده‌ای از کلانتری ۱۰۳ گاندی با موضوع سرقت یک رشته گردنبند و یک انگشتری به ارزش ۵ میلیارد ریال از جواهر فروشی در محدوده بلوار میرداماد برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم ارجاع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار داشت، به یکی از کارمندانش به نام آزاده ۲۷ ساله که متصدی فروش بوده و مدتی بعد از سرقت دیگر به محل کار مراجعتی نداشته، مظنون است.

سرهنگ چهری گفت: با توجه به تنها سرنخ پرونده کارآگاهان با بررسی مشخصات آزاده آدرس محل سکونت وی را در شهریار به دست آوردند و با اخذ نیابت قضائی از بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳ تهران اکیپی از کارآگاهان، نوزدهم بهمن ماه به شهرستان شهریار اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند وی را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر جرم ارتکابی بود، افزود: با صدور قرار قانونی، متهم تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت و در نهایت به سرقت جواهرات از مغازه شاکی اقرار کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: متهم اعتراف کرد، جواهرات را به شخصی به نام مجتبی که در مشاور املاکی در محدوده خیابان پاسداران مشغول به کار است، فروخته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی مالخر جواهرات نیز دستگیر و هر دو متهم با قرار صادره از سوی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳ تهران روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار