سرپرست دادسرای منوجان هشدار داد؛

برخورد قضایی با شایعه پراکنی

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: با توجه به درگیری کشور به شیوع ویروس کرونا با شایعه پراکنان این بخش، برخورد قضایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امید رضایی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: در شرایط کنونی که کشور درگیر بیماری کرونا است، در صورت مشاهده هر گونه شایعه پراکنی با افرادی که اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند، برخورد قاطع قضایی می‌شود.

او افزود: شهروندان به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از منابع رسمی دریافت کنند.

 رضایی تصریح کرد: تصمیمات مختلفی، از جمله: تعطیلی بازار در روز‌های اخیر و برگزار نکردن مراسم ختم، عروسی و لغو جلسات و همایش‌ها از سوی شورای تامین شهرستان گرفته شده که لازم است مردم با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

او بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ضروری است مردم موارد بهداشت فردی و عمومی را بیش از پیش رعایت کنند و توصیه‌های بهداشتی را که از سوی وزارت بهداشت و رسانه‌های معتبر ارائه می‌شود، به صورت جدی مدنظر قرار دهند.

رضایی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از حضور غیر ضروری در مراجع قضایی خودداری کنند.

 او به شهروندان توصیه کرد: در روابط اجتماعی و فعالیت‌های روزانه خود، تمامی موارد بهداشتی را با دقت رعایت کرده و به دیگران نیز آموزش دهند و از عبور و مرور غیر ضروری در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد جداً پرهیز کنند.

 دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان با بیان اینکه مراجع قضایی یکی از مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد شهروندان است، تاکید کرد: این ادارات به دلیل مراجعه زیاد، شدیداً در معرض پخش این ویروس قرار دارند به همین دلیل لازم است شهروندان امور پرونده و اطلاع از وضعیت آن را از طریق سامانه ثنا پیگیری کنند.

او با اشاره به اینکه در مجموعه دادگستری و دادسرای منوجان تمامی موارد بهداشتی رعایت شده و ضدعفونی روزانه انجام می‌شود، افزود: با این حال به شهروندان توصیه می‌کنیم تا حد ممکن از مراجعه غیرضروری به مراجع قضایی خودداری کنند.

رضایی بیان‌کرد: لازمه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی و عمومی است و باید نسبت به این موضوع فرهنگ سازی صورت گیرد.

او از همراهی مردم و کارکنان شبکه بهداشت و درمان که در راستای پیشگیری از بیماری کرونا خدمات ارائه می‌دهند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار