تبریک مسئولان به مناسبت ولادت امام علی (ع)

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

سلامٌ علی آل طه و یاسین      سلامٌ علی آل خیر النبیین

امام به حق شاه مطلق که آمد          حریم درش قبله گاه سلاطین

خورشید سیزده رجب از افق ولایت طلوع کرد و تابش انوار علم، عدالت، شجاعت و سخاوت را برای جهانیان به ارمغان آورد و روزی بی بدیل پدیدار شد که جهان شاهد شکفتن اسوه کمال و معرفت گردید و از بستر کعبه بزرگ مردی به پاخواست که یاور حقیقی و همیشگی پیامبر اعظم (ص) شد.

بی تردید حضرت علی (ع) سرچشمه نیک‌ترین صفاتی است که برای هر رهروی معرفت و کمال، اسوه‌ای بی نظیر خوانده می‌شود. چنانکه شجاعتش در نبرد حق علیه باطل، عدالت پیشگی و قضاوت راستینش و پند‌های سرشار از معرفت و حکمتش، عرصه‌ی هدایت بشریت را متحول ساخت.

بزرگ مردی که مهربان‌ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و همچون پدری مهربان در تنگنا‌های زندگی به یاری آنان می‌شتافت. براستی که شایسته است خجسته سالروز میلاد ابر مردی چنین، به نام پر افتخار پدر مزین شود و مقام و منزلت پدران عزیز در چنین روز فرخنده و مبارکی گرامی داشته شود.

اینجانب ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را به جامعه فرهنگی، آحاد مردم به ویژه پدران سخت کوش و زحمت کش که با عرق جبین برای خانه؛ خانواده و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، تعلیم و تربیت  و مهم‌تر از همه سلامت و بهداشت شبانه روزی تلاش می‌کنند؛ تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت، سعادت و توفیق روزافزون ایشان را از درگاه خداوند منان خواستارم. امید است که پروردگار عالم به یمن وجود حضرتش، توفیق قدم نهادن در مسیر درک کمال، عدالت پیشگی و اخلاق آن امام بزرگوار نصیبمان فرماید.

سیروس حسین پور

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز

ات‌های پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.