اختصاص یک میلیارد تومان برای مراقبت از مددجویان در مقابل ویروس کرونا

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد تومان اعتبار برای مراقبت از مددجویان تحت حمایت در مقابل بیماری ویروسی کرونا اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به هزینه‌های بالای بیماران صعب العلاج و خاص تحت حمایت این نهاد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور این دسته از بیماران و همچنین مددجویان سالمند و زمین گیر در معرض خطر بیشتری هستند.

رخصی با بیان اینکه این نهاد بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای مراقبت از مددجویان تحت حمایت در مقابل بیماری کرونا اختصاص داده است، عنوان کرد: این اعتبار به منظور خرید و تهیه وسایل بهداشتی و دارویی برای حدود سه هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت در استان هزینه می‌شود.

او با تاکید بر اینکه اعتبار مذکور با اولویت مددجویان بیمار صعب العلاج، خاص، سالمندان و بیماران زمین گیر توزیع می‌شود، بیان کرد: همچنین مقرر شده مادران باردار و مددجویان دارای بیماری زمینه‌ای نیز از این بسته‌های بهداشتی و دارویی بهره‌مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: این نهاد هم اکنون حمایت از حدود ۲۰۰ هزار نفر در استان را برعهده دارد که از این تعداد بیش از دو هزار و ۱۰۰ نفر بیمار صعب العلاج، خاص و زمین گیر و حدود ۲۰ نفر نیز مادران باردار و شیرده هستند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار