مسابقه «پنج ستاره»  با اجرای حمید گودرزی نوروز ۹۹ هر شب از شبکه پنح پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقه «پنج ستاره»  با اجرای حمید گودرزی نوروز ۹۹ هر شب از شبکه پنح پخش می‌شود. در هر قسمت از این مسابقه، ۲ شرکت کننده حضور دارند که در سه مرحله با هم رقابت می‌کنند. هر شرکت کننده‌ای که ستاره بیشتری کسب کند، برنده مسابقه می‌شود.

حال و هوای حمید گودرزی درنوروز / ایده‌های جدید در پنج ستاره 99+ فیلم

در مرحله اول از شرکت کنندگان ۷ سوال، مرحله دوم ۵ سوال و مرحله سوم ۸ سوال مشترک پرسیده می‌شود. به بهانه پخش این برنامه در نوروز، گفت و گویی با حمید گودرزی داشتیم.

گودرزی درباره پنج ستاره گفت:مسابقه پنج ستاره را برای نوروز ۹۹ در نظر گرفته ایم و امسال  تغییراتی در دکور برنامه ایجاد شد. با توجه به شیوع کرونا مشکلاتی برای ضبط ایجاد شد اما به خاطر مخاطبان تدارک خوبی دیدیم. درفصل جدید پنج ستاره  ایده‌های جدید، نوع اجرا و تعداد شرکت کننده  و همچنین  سوالات، متفاوت تر از گذشته است.

این بازیگر درباره حال و هوای نوروز مطرح کرد: عید برای همه ایرانیان یک آغاز دوباره و زندگی تازه و نو شدن است. امسال متاسفانه عید با شرایط پیش آمده تفاوت‌هایی با گذشته دارد. باید مسئله کرونا را در عید لحاظ کنیم چراکه شرایط عادی نیست پس عید ما هم عادی نخواهم بود.

 

 
گودرزی عنوان کرد:هر ساله به خاطر تعطیلی در ایام نوروز مسافرت می‌رفتیم اما  در حال حاضر به خاطر این موضوع باید تجمعات و دورهمی‌ها کمتر شود تا بعد‌ها بتوانیم کنار هم قرار بگیریم. آرزوی من سلامتی برای مردم کشورم است و اینکه کرونا ازبین برود.
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار