موسوی لارگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس و دولت برای جبران زیان کسب و کار مردم چاره‌ای بیاندیشند

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: مجلس و دولت هر دو باید برای جبران زیان‌های پیش آمده در کسب و کار مردم بر اثر کرونا چاره‌ای بیاندیشند.

مجلس و دولت باید برای جبران ضرر و زیان کسب و کار مردم چاره‌ای بیاندیشندحجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اختلالی که شیوع بیماری کرونا بر روی کسب و کار در کشورمان گذاشته است، گفت: تعدادی از صنوف و کسب و کار‌های موجود در کشور که در ماه‌های پایانی سال درآمد‌های قابل توجه‌ای داشتند و برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند با  مشکل جدی روبه‌رو شدند.

حجت‌الاسلام‌ موسوی لارگانی ادامه داد: برخی از کارگران فصلی و ساختمانی با کمبود کار مواجه شدند و درآمدی نداشتند، بنابراین  تعداد قابل توجه‌ای از مردم با مشکل رو به رو شدند. البته این مشکل  نه تنها در  ایران بلکه در اکثر کشور‌هایی که دچار ویروس کرونا شده‌اند وجود دارد و  اقتصاد آنها هم با چالش و مشکل جدی رو به رو شده است.

او  در پاسخ به این سوال که کمیسیون اقتصادی چه تدبیری برای صنوف و کسب و کار مردم اندیشیده است، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تقریبا از هشتم بهمن ماه به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد و جلسه‌ای نداشت و به تبع آن کمیسیون اقتصادی هم جلسه ای برگزار نکرده است تا تصمیمی برای مشکلات به وجود آمده بگیرد.

حجت‌الاسلام‌ موسوی لارگانی گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت هر دو باید برای جبران ضرر و زیان های برخی از کسب و کار‌هایی که با مشکل رو به رو شدند، ورود کند و چاره ای بیاندیشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات کمیسیون اقتصادی  برای جبران ضرر و زیان کسب و کارها به زمان برگزاری جلسات کمیسیون بستگی دارد. اگر با توجه به وضعیت موجود اواخر فرودین جلسه برگزار شود شاید بتوان تصمیمی برای رفع مشکلات اقتصادی این گرو‌ه‌ها گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
حقوق 99مشخص کنن جبران خسارت پیشکش همیشه میزارن دقیقه90 زورشون میادبه فکرطبقه کارگرباشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
کسبه ده ماه خوردهاند حالا دوماه هم کم کار باشند فقط کارگران را دریابید که هیچ وقت انقدردرامد ندارند که پس انداز کنند وبیکاری برایشان سخت است
Iran (Islamic Republic of)
صالحی
۰۹:۱۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام بیایید مانند چینیها نهضت ساخت بیمارستانهای نیمه کاره را براه بیاندازیم برای مثال در شهر من ظرفیت بیمارستانها را عمدتا کرونا گرفته و ظرفیت جدیدی ندارد و این بیماری طولانی تر است ود صورت افزایش تعداد بیمارستانها شهر من والبته بیشتر شهرها مشکل دارند در حالی که یک بیمارستان نیمه ساخته دارد میتوان با ساخت وساز سریع آنها در سراسر کشور مانند چینیها آنرا را کامل کرد قرار خاتم و خیرین میتواند این کا را عملی کند
آخرین اخبار