رسولی نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نباید در پرداختن به شعار سال به پلاکارد و بنر اکتفا کنیم

نماینده منتخب مجلس یازدهم گفت: در پرداختن به موضوع شعار سال نباید به بنر و پلاکارد اکتفا کنیم.

سید احمد رسولی نژاد نماینده ادوار و نماینده منتخب مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مجلس امکانات خوبی در اختیار دارد و در مواقعی که دولت همکاری لازم را داشته باشد، می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

او افزود: شعار‌هایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تحت عنوان شعار سال انتخاب می‌کنند، با مطالعه و دقت بسیار بالایی انتخاب می‌شوند و در پرداختن به آن‌ها نباید صرفا به چند بنر و پلاکارد و سمینار اکتفا کنیم و باید کار‌های عملی در این زمینه را بیشتر کنیم تا مردم بیشتر نمود عملی آن‌ها را ببینند.

نماینده ادوار مجلس عنوان کرد: مجلس چند ابزار در دست دارد که می‌تواند به وسیله آن‌ها به این موضوع بپردازد، یکی از این ابزار، طرح‌هایی است که در قالب چند فوریتی به مجلس ارائه می‌شوند که می‌توانند محوریت شعار سال را شامل بشوند و با این موضوع به آن‌ها پرداخته شود.

او ادامه داد: ابزار دیگری که در دست مجلس برای رسیدگی به این موضوع است، توانایی استیضاح و پاسخ خواهی از مسئولان برای رسیدگی به این گونه مسائل است. برخی وزیران و مسئولانی که با تذکر اصلاح می‌شوند، اصلاح شوند و برخی دیگر که مشکلات جدی تری دارند تغییر پیدا کنند.

رسولی نژاد تصریح کرد: مجلس اگر مجلس سالمی باشد، دولت و قوه قضائیه دستگاه‌های سالمی خواهند بود. مجلس در راس امور است به شرطی که نسبت به وظایف تعیین شده خود درست عمل کند و پاکدست، سالم، ساده زیست و مردمی باشد.

منتخب مردم در مجلس یازدهم در پایان با اشاره به خصائص افراد انقلابی گفت: انقلابی بودن به معنای خدمت به مردم است و اگر مجلس یازدهم می‌خواهد که مجلس انقلابی و کارآمدی باشد، باید در عمل خود را به مردم نشان بدهد و مردم را نسبتا به مجلس امیدوار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار