کنترل ورودی های شهر کرج با استقرار تیم های غربالگری هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت :تیم های غربالگری جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به منظور جلوگیری از در ورودی های شهرستان کرج مستقر شدند.

کنترل ورودی های شهر کرج با استقرار تیم های غربالگری هلال احمرسید فتح الله هاشم نژاد ،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت جامعه، تیم های غربالگری متشکل از پلیس راه، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و هلال احمر شهرستان کرج در سه ورودی شهر کرج مستقر شدند.

هاشم نژاد افزود: تیم های مشترک غربالگری در میدان امیرکبیر جاده کرج -چالوس، پلیس راه اتوبان قزوین -کرج و پلیس راه ماهدشت با تاکید دادستان و با دستور فرماندار در در پست های ۱۲ ساعته تا زمان تعیین شده استقرار یافتند.

اوگفت :هدف از این کار جلوگیری از ورود  افراد مبتلا به ویروس کرونا به شهر کرج است و  به منظور جلوگیری از ازدحام در جاده سرنشینان خودروهایی با پلاکی غیر از پلاک استان البرز با تب سنج غربالگری می شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج افزود: افرادی که تب داشته یا مشکوک به بیماری کرونا هستند در چادر هلال احمر تا رسیدن نیروهای اورژانس قرنطینه  و بلافاصله پس از رسیدن اورژانس به مراکز درمانی انتقال می‌یابد.

انتهای پیام / ر. م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.