قمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملکرد مجلس دهم ضعیف بود/ مجلس می‌توانست با هماهنگی بیشتر گام‌های مفید‌تری بردارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس دهم به شرط هماهنگی بین نمایندگان می‌توانست در بسیاری از جریان‌های کشور موثر باشد.

تحریم‌ها و بلایای طبیعی توان دولت و مجلس را گرفت/ چالش های موجود بر سر راه مجلس دهم مانع از کارآمدی آن شدمحمد قمی، نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد مجلس دهم گفت: مجلس  به شرط برنامه‌ریزی، همدلی و هماهنگی بین نمایندگان می‌تواند در بسیاری از جریان‌های کشور موثر باشد و بسیاری از معضلات و مشکلات را حل کند.

او افزود: به اعتقاد من مجلس دهم  آن‌طور که باید کارآمد نبود، چراکه با یک سری از چالش‌ها از یک طرف تحریم‌ها و از طرف دیگر بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله مواجه بود که بیشترین توان دولت و مجلس را گرفت.

 نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم برای مشکلات مردم چاره اندیشی نکرده است، تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان تمام دغدغه‌شان این بود که با دولت مخالفت کنند و تصور می‌کردند این‌کار موجب حل مشکلات مردم می‌شود، در صورتی که نمایندگان باید با همکاری و هماهنگی با دولت مسائل حل کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه نقشه‌ها و تحریم‌های آمریکا مانع از کارکرد درست مجلس شد، بیان کرد:  غربی‌ها برای ایران نقشه‌های شوم زیادی کشیدند، اما  به هدف خود نرسیدند، گرچه آنها ناجوانمردی‌های زیادی کردند و اخیرا هم سردار سلیمانی را به شهادت رساندند، اما توطئه‌های آنها وحدت را  در جامعه ما بیشتر کرده است.

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم تمام مسائل و مشکلات موجود، مجلس می‌توانست با هماهنگی و برنامه‌ریزی بیشتر بین هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌ها برای مردم بهتر و مفید‌تر گام بردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
پس در این چهار سال چکار میکردید حالا از خودتان انتقاد میکنید واقعا که
آخرین اخبار