انتقاد فرماندار جیرفت از شلوغی بازار این شهر

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت گفت: اقدامات آگاه‌سازی انجام شده و تصمیمات تخصصی برای تعطیل یا باز بودن بازار از سوی کمیته تخصصی بازار اتخاذ و بر اساس تصمیم کارشناسی این کمیته نتیجه نهایی اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابوذر عطاپور وزیری فرماندار و رئیس شورای تامین جیرفت گفت: هرگونه اظهار نظری که منجر به تشویش اذهان عمومی مردم شود از طریق پلیس فتا پیگیری شده و با شایعه پراکنان فضای مجازی برخورد سخت و قاطع می‌شود.

او با بیان اینکه مردم اطلاعات موثق در زمینه بیماری کرونا را از طریق کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دریافت کنند، افزود: بعضی افراد با ایجاد شایعات موجب التهاب‌هایی در جامعه می‌شوند که این مساله در شرایط فعلی جامعه سَم است.

عطاپور وزیری به انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: نه تنها استان کرمان بلکه همه کشور و کشور‌های خارجی درگیر مساله کرونا هستند لذا در این شرایط ضمن اطلاع رسانی به مردم باید حسایت ایجاد کرد تا از شیوع و انتشار ویروس جلوگیری شود.

فرماندار جیرفت از شلوغی بازار این شهر انتقاد کرد و گفت: اقدامات آگاه‌سازی انجام شده و تصمیمات تخصصی برای تعطیل یا باز بودن بازار از سوی کمیته تخصصی بازار اتخاذ و بر اساس تصمیم کارشناسی این کمیته نتیجه نهایی اطلاع رسانی می‌شود.

او از تشکیل کارگروه‌های تخصصی بازار و فضای مجازی در شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: این کارگروه‌ها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و جلوگیری از شایعات فضای مجازی تشکیل می‌شوند.

عطاپور وزیری اظهار داشت: در این کارگروه‌ها افراد متخصص مسائل را از دیدگاه تخصصی و کارشناسی بررسی و بهترین راه حل را ارائه و این راه حل‌ها در تصمیمات کلان شهرستان اتخاذ می‌شود تا تصمیمی که به نفع مردم است، اتخاذ شود.

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت از تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و شهرداری قدردانی کرد و گفت: مردم از حضور در اجتماعات خودداری و به نکات بهداشتی اعلام شده از سوی وزرات بهداشت توجه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار