رعایت بهداشت فردی توسط مردم پذیرش بیمارستان‌ها را کاهش می‌دهد

استاندار گلستان ضمن تقدیر از پرستاران، پزشکان و کادر درمانی استان، اظهار کرد: رعایت مسائل بهداشت فردی توسط مردم، میزان پذیرش بیمارستان‌ها را کاهش می‌دهد و کمک می‌کند هرچه سریعتر از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، اداره کل ورزش و جوانان، خانه کارگر و اداره کل بهزیستی استان ۵۰۰ تخت آماده نگهداری از بیماران کرونایی تحت درمانی که دوران نقاهت بیماری خود را می‌گذرانند، شده است.

او افزود: با همکاری اتاق بازرگانی از خیرین استان جهت خرید ۴۰ دستگاه ونتیلاتور تقاضای همکاری شد که با اقدام شایسته آنان تا کنون ۵۵ دستگاه ونتیلاتور که برای نفس بیماران مبتلا به کرونا ضروری است خریداری شده و تا کنون نیمی از این دستگاه‌ها در بیمارستان‌های استان نصب گردیده است.

استاندار گلستان یادآور شد: تاکنون با همکاری شهرداری ها، دهیاری‌ها و جهاد کشاورزی بیش از ۳ بار تمامی معابر شهری و روستایی استان ضدعفونی شده و این روند استمرار خواهد داشت.

حق شناس ضمن تقدیر از تک تک شهروندان که با در خانه ماندن به انقطاع زنجیره ویروس کرونا کمک می‌کنند گفت: همکاری اصناف و کسبه در تعطیلی مغازه‌ها شایسته تقدیر است و امیدواریم با همکاری صورت گرفته شاهد سیر نزولی مبتلایان به کرونا باشیم.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.