آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۰۰۷۵ نفر افزایش یافت

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا، در ایران اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۷۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۰ هزار و ۷۵ نفر افزایش یافت.

او افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۲۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۲۹ مورد رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت موارد جدید شناسایی بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان را اعلام کرد و گفت: تهران ۳۰۳ نفر، قم ۴۲ نفر، گیلان ۸۴ نفر، اصفهان ۴ نفر، البرز ۷۴ نفر، مازندران ۷۹ نفر، مرکزی ۸۸ نفر، قزوین ۴۲ نفر، سمنان  ۴۰ نفر، گلستان  ۲۵نفر، خراسان رضوی ۲۹ نفر، فارس ۲۹ نفر، لرستان ۲۵ نفر، آذربایجان شرقی ۷ نفر، خوزستان ۳۱ نفر، یزد ۲۱ نفر، زنجان ۱۷ نفر، کردستان ۹ نفر، اردبیل ۱۴ نفر، کرمانشاه ۲۰ نفر، کرمان ۷ نفر، همدان ۱۲ نفر، سیستان و بلوچستان ۶ نفر، هرمزگان ۰ نفر، خراسان جنوبی ۱۲ نفر، خراسان شمالی ۰ نفر، چهارمحال و بختیاری ۱۱ نفر، ایلام ۷ نفر، آذربایجان غربی ۱۹ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ نفر و بوشهر ۳ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

نوروز امسال شبیه هیچ سالی نیست

جهانپور تصریح کرد: هدفگذاری برای ۱۰۰ هزار آزمایش در روز داریم. البته ظرفیت آزمایشگاهی در شرایط کنونی بیش از ۶ هزار تست در روز است.

او یادآوری کرد:  امسال بسیج سلامت نوروزی نداریم چراکه نوروز امسال شبیه هیچ سالی نیست اگرچه امسال بسیج برای مقابله با کرونا داریم. این بسیج ملی پوشش خود را در ۵ استان کامل کرده است و به زودی در سراسر کشور به ترتیب میزان شیوع بیماری با ظرفیت بیش از ۵۲ هزار نیروی بهداشتی درمانی، بسیج جامعه پزشکی و سازمان‌های مردم نهاد ادامه خواهد داشت.

جهانپور ادامه داد: پروتکلی که امروز سازمان جهانی بهداشت برای کنترل پاندمی اعلام کرده است فراتر از پروتکل های ایران نیست و حتی در برخی پروتکل ها ما جلوتر هستیم.

او تاکید کرد: ما باید ویروس را مدیریت کنیم نه اینکه ویروس ما را مدیریت کند بنابراین سرعت بسیج عمومی باید فراتر از سرعت انتشار باشد.

شیب نزولی در ابتلا به بیماری کرونا نداریم

جهانپور با بیان اینکه شیب نزولی در ابتلا به بیماری کرونا در جامعه نیست، گفت: در هیچ کدام از کشور‌هایی که همزمان با ما اعلام شد، این شرایط وجود ندارد. شمار ابتلا به بیماری کرونا در حال افزایش است باید توجه داشت که  درصد اقدامات برای قطع زنجیره ابتلا ، بر عهده مردم است بنابراین موفقیت اقدامات مداخله‌ای به شرطی است که خود مراقبتی انجام شود.
 
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید براینکه منطقه‌ای که باید روی آن بیشتر کار کنیم تهران است، افزود: پایش‌ها به طور فعال  و روزانه رصد می‌شود و اگر علائم چهارگانه بستری وجود داشته باشد، کار‌های لازم انجام می‌شود. امروز برخی از بیمارستان‌ها که مملو از بیماران مشکوک بود با این سامانه مدیریت شده است.
 
او تصریح کرد: افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند باید بیشتر مورد توجه باشند چراکه ابتلای آن‌ها محتمل‌تر است. بیشتر فوت شدگان بالای ۶۰ سال سن یا مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای بودند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مردم به مطالبی که غیر از وزات بهداشت و ستاد کرونا اعلام می‌کنند توجه نکنند، گفت: شایعات بستن پمپ بنزین و قرنطینه شهر‌ها صحت ندارد؛ این شایعات بیشتر، موجب تجمع در فروشگاه‌ها و پمپ بنزین‌ها می‌شود که خطرناک است.

جهانپور گفت: نیرو‌های ما با بستر الکترونیک افراد را شناسایی و تحت مراقبت قرار خواهند داد بنابراین مردم با خوداظهاری در سامانه SALAMT.GOV.IR اطلاعات خود را ثبت کنند، در صورتی که فردی مشکوک به ابتلا به بیماری باشد فرد را به مراکز خدمات سلامت در کشور ارجاع خواهیم داد.

او یادآوری کرد: در کشور ۲ هزار و در تهران ۶ هزار مرکز برایشناسایی بیمار داریم. این مراکز علائم اولیه و میزان اکسیژن فرد را اندازه گیری می‌کنند و فرد مشکوک به بیمارستان‌ منتقل و یا با دریافت دارو و درمانی سرپایی در منزل قرنطینه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
تبریز رو در یابید
اوضاع خیلی خرابه
امار دو سه روز اینده نشون خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
الان تو تهران هیچکی عین خیالشم نیس که کرونا اومده همه دارن خرید آنچنانی میکنن و برنامه ریزی واسه مسافرت عیدشون. همینا چون هیچکی نیس که جلو سفرشونو بگیره تو عید هرجا میرن و این ویروسو یا میبرن یا میارن با خودشون. آخه ‌چرا دولت نمیتونه یه برخورد قاطع کنه تا مردم این دوهفته تعطیلاتم بیخیال گشت و گذار بشن و صبر کنن تا ابن مریضی بره. اینکه همه چیو واگذار کردن به مردم فقط وضعو وخیمتر میکنه چون خیلیا اصلا این ویروسو جدی نگرفتن حتی.
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۷:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بله لايه اوزون هم مردم سوراخ كردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
اقا ما ک میدکنیم هممون میمیریم
چرا مغازه هارو بستین؟؟؟؟!؟
بزارین دم آخری ی دست لباس قشنگ و نو بپوشیم دیگههههههههه.!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
با سلام
کاش از شرکت های هواپیمایی بپرسیم چقدر درآمد کسب کردند؟؟
واقعا ارزششو داشت؟؟؟
دکتر و پرستارای ما بنده خداها شب و روز کار میکنند هم وطنان برای سلامتیشون دعا کنیم،

حداقل چن روزی پرواز ها رو لغو میکردید ، میدونم کرونا جهانی شده ولی بخدا آمار میتونست خیلی خیلی کمتر از این باشه و به راحتی وزارت بهداشت میتونست ان را کنترل کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بازهم همان داستان قدیمی بی اعتمادی مردم واین بی ااعتمادی اززمانی شروع شد که اختلاسها ودزدیها وبیکفایتیها شروع شد وهرکس برای تخلف خود مثلا خاوری را نام می بردومیگفت خاوری برد چی شد کاربه جایی رسیده که اگر مسوولین پیشنهاد خوبی هم بدهن دبیشترمردم ان را دورمیزنند واجرا نمیکنند ایا در کشورهای اروپایی هم مسوولین مثل مسوولین ما هستندکه مردم را به همه چیز بدبین کردند وحالا هرکس درجامعه ما میخواهد گلیم خودش را ازاب بکشد وبخاط همین قانونگریزی وزرنگ بازی کرونا حالاحالا درکشورماهستت
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه.همه دیدن که میتونه ...حتما که نباید با بمب و جنگ باشه.الان این ویروس رو وارد کشورا کرده. و ایران هم مطمینم بیشترین امار ابتلا و کشته رو میده....چون دولت نه مواد بهداشتی در اختیار مردم میزاره نه قرنطینه میکنه
Germany
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
شما 100 اینترنت همراه بدین قول میدم از صبح تا شب در یوتیوب و اینستا باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
یک سوال: چرا مسئولینی که کرونا گرفتن همشون خوب شدن ولی مردم فوت شدن؟؟ دلیلش چی میتونه باشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
به نظر من بانکها باید تعطیل بشن. اکثر مراجعات مردم در بیرون از خونه مربوط به حضور در بانکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
هیچ وقت فراموش نمی کنیم به خاطر قرنطینه نکردن شهر قم باعث شدید کل کشور کرونا بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
Ss
۰۲:۱۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
یه حقوقی بدید ب مردم تا نرن بیرون کار کنن مجبورن واس خرید زندگی برن پول دربیارن تا نمیرن فقط حرف میزنید عمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
برای کاهش مسافرتها پیشنهاد میکنم سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی فقط در همان استان قابل سوختگیری باشه .یعنی اگر به مسافرت خارج استان محل اخذ کارت سوخت رفتی بنزین ۳۰۰۰ تومانی سوختگیری بشه . با این روش مردم کمتر مسافرت خارج استانی خواهند رفت و یارانه سوخت به اقشاری که نسبت به هشدارهای سازمان بهداشت بی توجهیی میکنه پرداخت نشه.
Poland
محمد
۰۱:۳۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
واسه مرگ یه چند نفر عزای عمومی میشه ولی مرگ هزاران نفر نه عزای عمومی میشه نه تعطیلی عمومی .... با اینکه لازمه و اجرا نشدنش باعث مرگ هزاران نفر دیگه میشه
واقعا منطق جالبی میبینم.
متاسفم
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۲۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
قاطی اخبار کرونا یه سوالی هم بپرسین از مسیولین.ببینیم‌نتایج استخدامی وزارت بهداشت کی اعلام میشع...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۱۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
اصلا نمیخاد هر روز امار اعلام کنید.خودمون دیگه حساب می کنیم .روزی هزار تا اضاف میشه تا بشه ۸۰ میلیون.علی برکت الله....
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
آقایون در وزارت بهداشت از شب تا صبح زحمت میکشند, فکر کنند که آمار فردا را چقدر اعلام بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۵۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
پرواز های خارج از کشور لغو شدن؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خواهش میکنم مسئولین ترتیبی بدن که قبوض سه ماه یکجا پرداخت شه مرتب اس ام اس میاد وما دچار اضطراب واسترس میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ایتالیا هرکی از خانه بدون دلیل بیرون بیاد ۲۰۰ هزار یورو جریمه میشن ؛ اینجا همه دارن میرن مسافرت و بدون دلیل میان بیرون انگار نه انگار ؛ یه کم به فکر هم باشیم ؛ سخته از زندگی عادی دور شدیم ولی کاری نمیشه کرد ؛
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ما تو خونه نشستیم. ولی همسر بیچاره باید برا اینکه ما از گشنگی نمیریم باید بره بیرون کار کنه. این چجور خونه نشستن هست؟ هی میگن خونه بشینین.
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۲۲:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خوب تا کی میشه تو خونه بشینیم تا این بیماری ریشه کن بشه و کسی هم نیست که یه فکر اساسی بکنه و از همه مهمتر اینکه قبلاًهم ی بیماری قدیمی که از کرونا کمتر نبود و تمام ملت می‌کشت به اسم بیکاری بودحالاکسی نبود به داد مردم رسیدگی بکنه و خداااا خودش برای ملت رحم بکنه فقط خداااااا ن بنده خداااااا من نزدیک به 4سال بیکار هستم و متاهل و 2,تا بچه دارم و الان بعد 4سال تو یک شرکت تو تهران برای کار بهم زنگ زده و بخاطر بیماری کرونا نمیتونم برم آخه ما تا کی باید با فقرو بدبختی زندگی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
از یه طرف میگید خونه بمونید از یه طرف دیگه ادارات بانکها شرکتهای دولتی و خصوصی باز هستند حالا کدوم عقل سلیم قبول میکنه این پارادوکس را کل کشور قرنطینه کنید چی میشه چرا دست دست میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اصفهان دقیقا 4نفر؟؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
زی زی
۲۱:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
من به عنوان یه شروند سوال دارم
چرا موقعی که چین کرونا گرفت شما آماده نشدین چرا چینی ها راحت رفت و امد میکردند
چرا هیچ نظارتی بر مسافرانی که از کشور های دیگه میان قم زیارت نبوده چرا اونا خیلی راحت باماشین خودشون در سطح شهر
تردد میکردن
یا کارگران و مهندسان چینی تو شهر های مختلف ایران آمد و شد میکردن
چرا اول بهمن در گیلان مورد کرونا رو که دیدید اعلام نکردین
چرا برنامه ای ندارین
و مردم عزیز چرا اینقدر اذیت میکنین
چرا تو خونه هاتون نمیمونین
چرا میرید مسافرت
چرا میرید شمال
چرا حق الناس میکنید چرا آلوده میکنید همه جا رو
متاسفم هم برای دولت و هم برای ملت
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۱:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
باسلام
ببخشید من تولد پسرمه میتونم براش کیک تولد بخرم یانه ؟ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نخری بهتره
تو خونه خودتون درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
نمواین ویروس بیولوژیک ازعلایم های مسمومیت باآلودگی هوادرشب هست.زیاددرخیابان وپارکینگ خودروازرده خارج داریم.همه هم هواراخراب میکنند.این شکل فاجعه انگیزترین مدل نشست دی اکسیدکربن توریه وباران اسیدی روی بدن هست.درروزبارانی هم بیرون نرین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
علت اصلی آمار بالا، افسردگی و عدم امید به زندگی در مردمه، خیلیا براشان مهم نیست کرونا بگیرن و زندگیشان تمام شه، و این نتیجه مدیریتی بوده که نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
اگه حرف نزنی کسی بهت نمیگه لالی!!
Canada
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تصور کنید .فقط کرونا در کشور ما بود .این کانالهای معاند من و تو و بی بی سی و ایران انترنشنال چکار میکردند .
نمیدانم چرا برنامه کرونایی راجع به تمام کشورهای کرونایی نمیگذارند تا ملت ایران متوجه شوند .در کشورهای دیگه مثل لندن چه خبر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
طاهره چنگیز با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۷ مورد بستری جدید در استان ثبت شده افزود: آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری تاکنون به ۲۵ تن رسیده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
کسانی که رعایت نمیکنن با بی ملاحظگی خود، عده زیادی رو قربانی میکنن. مردم تو خونه بند نمیشن! پس لطفا با زور وارد عمل بشید! لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
برادر یا خواهر گرامی
من یه روز کارگری ساختمان نکنم پول نان خالی رو هم ندارم ،شما پول بریز رو کارتم قول میدم بیرون نروم تا هر وقت که شما بگی!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چرا شهرهای آلوده قرنطینه نمیشه چرا دولت از این کار سر باز میزنه.
طبق کنوانسیون بهداشت جهانی دولت تمام خدمات رو باید به رایگان به مردم بده
همچنین باید در ازای در خونه ماندن مردم حقوق پرداخت کنه
خبرنگاری ملت به دولت بگو مردم آگاهن به اعمال شما .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
الان؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مردم عزیز از این دولت که خیری نمی رسه به ما پس خودتون به فکر باشین با قرنطینه شدن و رعایت بهداشت حلش کنیم وگرنه کسی به فکر مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
باید قم رو قرنطینه میکردن تا همه جا پخش نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
دیشب دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفتن تعداد مبتلایان قطعی ۲۲۰مورد وگفتن چهل پنچ مورد دیروز مثبت شدن ولی امروز میگن هشت مورد و در جمع۱۸۷ مورد
France
شهروند
۲۰:۰۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
دولت با دادن پاداش نقدی جهت قرنطینه شدن مردم وتامین محدود معیشت انها میتواند از گسترش بیماری جلوگیری کند
Iran (Islamic Republic of)
نصیبه
۱۹:۵۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تو رو خدا شما هم مثل ایتالیا واسه خورج از منزل و سفر جریمه های نقدی سنگین بذارین شاید اینجوری بعضی آدمای بی فکر و خودخواه مجبور بشن خونه هاشون بمونن. از مسئولین خواهش می کنیم هرکاری از دستشون برمیاد واسه متوقف کردن مسافرها بکنن (جریمه نقدی- توقیف خودرو و یا هر کار دیگه ای)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
واقعا این قبض های آب و.. اگه یک ماه دیگه بیاد در خونه ها چی میشه؟؟؟؟؟؟
مادر بزرگم رفته در باز کرده تحویل گرفته فقط خدا بهش رحم کنه مبتلا نشه!!!!!
چون نمیدونه .
Iran (Islamic Republic of)
Cm
۱۹:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ببينيد هموطنان گرامى
اين كاملا درسته كه مسئولين توي اين شرايط بيشترين وظيفه رو دارن
اما بياين يه بار هم كه شده هي تقصير ها رو فقط سر مسئولا نندازيم
هنوز خيلي ها با كمال خونسردي تو خيابونا دارن خريد ميكنن و عين خيالشون هم نيست و نه ماسك دارن نه دستكش !! اونوقت توي خيابوناي ايتاليا حتي يك نفر هم نيست !!!???!!! اونوقت ميگيم اروپاييا ! اين ماسك و دست كش و ژل هم تو اروپا خيلي كمياب شده دوستم اونجاست خودش گفت نگين تلويزيون الكي ميگه
وقتي جون خودمون هم برامون مهم نيست چطور انتظار داريم مسئولين به فكرمون باشن؟؟؟؟؟
من دقيقا دو هفتس از خونه پامو بيرون نذاشتم و كسي هم پيشم نيومده اصلا هم نگران نيستم چون دارم رعايت ميكنم
دوست عزيز شما هم اگر نري بيرون نميگيري والا بلا نميگيري !
كسي كه انقدر نادون و خود خواهه كه ميره مسافرت توي اين شرايط حقشه كرونا بگيره بميره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خداروشکر مسولین، با این نظر دادن مردم، خوب همه را به جون هم انداختن،همه افتادن به جان همدیگه،همه به نظرات همدیگه گیر میدن.بجای اینکارا،مسئولین محترم بهداشتتون را قوی تر کنید،حتی وقتی به امید خدا این بیماری ریشه کن شد.بجای پشت گوش انداختن به فکر قوی تر شدن در زمینه دارو.بهداشت و چیزهایی از این قبیل باشید.یا حق
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۹:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چرا به مردم نمیگید که کرونا یه سلاح شیمیایی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلاح؟:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
یه بنر بزرگ تو سطح شهر بزنند که بیرون نیاین فاصله را رعایت کنید دست الوده در دهان خود نکنید بدبختی این بیماری به عیده نوروزم داره میخوره دید و بازدید ها کارو خراب میکنه از العان باید ممنوع بکنند دید و بازدید و مسافرت و جریمه وضع کنند واگرنه ریشه کن نمیشه این بیماری مگر اینکه واکسنش ساخته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
شهرداری باید هر روز در کوچه و خیابان های تهران مواد ضد عفونی کننده بزند. اماکن عمومی برعهده ی شهرداری میباشد وقتی سم پاشی و اب پاشی در کوچه خیابانها نباشد و مدام ساختمان سازی و کثافت های گوناگون و چاه منازل هوا میشود باید کرونا را هم دید.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام به همه...
چرا ایران تافته ی جدا بافتس چرا؛ ما با کل دنیا فرق داریم....
منتظر باشین مث برگای درخت که تو پاییز میریزه انقد کشته بدیم تا تو تاریخ بمونه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
درسته ویروس کرونا خوب نیست ولی بین فقیر و غنی فرق نمی گذارد و شامل مسئولین هم میشود
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۸:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مسیولین انقدر بهشون میرسن که مریض نمیشن.اگه هم خدایی نکرده مریض شدن هزار تا دکتر خانوادگی دارن نمیزارن چیزیشون بشه.فقط ملت بدبخت هستن که بیمارستانا پذیرششون نمی کنند
France
محمد
۱۹:۱۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
وضعیت شبیه فیلم های آخر الزمانی شده ... خیلی عجیبه...همیشه فک میکردم این چیزا فقط یه فیلمه ...ولی ....
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۰۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام ببخشید سوالی دارم نمیشد انتخابات رو لغو میکردن که این بیماری شیوع پیدا نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
الهم عجل ولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
همه باهم بگوییم قرنطینه .کشور ایتالیا ازمرز نه هزار رد شد قرنطینه کرد ولی مسٔولین ما هنوز هم به فکر قرنطینه نیستن .......خدایا خودت به دادمابرس ..چرا بازار بعضی شهرها بازه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۴۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
در یک مقاله‌ای از ۲۰۱۵ (کار مشترک محققان انستیتو ویروس‌شناسی ووهان به همراه شرکاشون در دانشگاه کارولینای شمالی) محققان از کروناویروسی که در جمعیت خفاش‌های چینی شایع است با کروناویروسی که موش‌ها رو آلوده میکنه، اقدام به تولید یک ویروس ترکیبی ‏نتایج‌شون هم نشون داده این ویروس ترکیبی می‌تواند به سرعت در جمعیت‌های انسانی منتشر شود ‌و هیچ واکسن ‌و آنتی‌بادی منوکلونالی روی آن موثر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ثاقبه
۱۸:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چرا گفته میشه از مبتلایان جدید ٧٥ نفر فوت شدند؟! یعنی از مبتلایان قدیم کسی فوت نشده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چرا دوباره تعداد بالا رفت؟
مگه رشت پایین نیومده بود؟ چرا دوباره بالا رفت؟
ما که داریم مراعات می کنیم پس مشکل کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
هموطنای عزیزم مراقب خودتون باشید.
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۸:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اگر مسولین واقعا جان مردم ایران و جهان را دوست داشتند قم را قرنطینه می کردند.انوقت کار به اینجا نمی کشید دیروز امار گیلان ۵تا بود امروز ۸۴ نفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تنها ارگانی که میتونه کشور و از این فاجعه نجات بده فقط ارتشه تو سیل و زلزله ارتش بود که تا آخر در کنار مردم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چرا قم رو قرنطینه نکردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تطتیلا نوروز باید به بعد از بحران موکول شود و کارمندان به سر کار بروند چون اگر سرپرستان خانوار تعطیل شوند سیل سفرها و در نتیجه شیوع بیشتر بیماری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چند هزار نفر باید فوت کنن تا مردم قضیه رو جدی بگیرن؟؟واقعا فکر میکنید با مردم اینچنین فهمیم میشه شهر رو قرنطینه کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
نه مردمی داریم که رعایت کنند و نه دولت و رئیس جمهور متعهد و پای کار،به نظرتون چطور میشه روند صعودی ابتلایان را کنترل کرد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اگر موبایل با کیفیت و رایگان بدین که مردم بتونن در خونه کاراشون رو انجام بدن خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مثل اینکه توی این بحبوحه ی گرونی تنها چیزی که ارزونه جون ما ایرانیاس.وقتی خوب بررسی میکنم و حال مردم کشورمو میبینم دلم واسه خودمون میسوزه.ما حتی از داخل هم بهمون رحم نشد یه قسمتیش بخاطر بی کفایتی مسئولین یه قسمتیش هم حتی مردم هم به همدیگه رحم نمیکنن.دشمنان خارجی هم که دیگه جای خود.
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مردم چرا گوش نمیدین بابا از خونه هاتون بیرون نرین یه مدت چرا باید دیگران که تو خونه نشستن به پای شما بسوزن نرین بیرون دیگه تا ریشه کن بشه خیال هممون راحت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ما کارمندیم ومجبور چطور بیرون نریم
Iran (Islamic Republic of)
یا مهدی
۱۷:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و آرزوی سلامتی.
خاهش میکنم از مسئولین امر بخایین تعطیلات نوروز رو به زمان دیگری موکول کنند.
امروز اخبار بازار قزوین رو نشون می داد که مردم هنوز سرگرم خرید عید بودند شاید اگر بدانیم امسال عید نوروز تعطیل نیست دیگه خبری از این همه بیرون رفتن و خرید کردن نباشه. باور کنیم هنوز کسانی هستن که کرونا رو جدی نگرفتن و حتی در حال برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی هستن.
خاهش می کنم تعطیلات عید کنسل و به زمانی مثلا عیدفطر موکول بشه.
می توونیم کرونا رو شکست بدیم به شرطی که همه باهم در خانه بمانیم.
Germany
مستر ترول
۱۷:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
علی برکت الله . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خواهش میکنم برای جلوگیری از فاجعه اداره ها رو تعطیل کنید شهر ها رو قرنطینه کنید
Canada
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
من نمی فهمم وقتی ادارات دولتی رو تعطیل نمی کنن چطور مردم تو خونه بشینن؟! خواهر من یه روز نرفته با توپ و تشر گفتن باید بیاد!!! تو اداره شون دو نفر کرونا گرفتن! همسرش هم همینطور باید سر کار بره. تنها پسرشون تعطیل هست. میلیون ها نفر الان مثل خانواده من هستن و باید سر کار برن :(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
قم تمام شد
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۷:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
دولت به جبر متوسل نمیشه تا مردم تو خونه هاشون بمونن. هرچه مرگ و میر بیشتر پرداخت های بازنشستگی و هزینه های درمان سالمندان و یارانه و ... هم کمتره. پس مطمین باشین دولت رغبت زیادی برای حل فوری مشکل نداره
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۱۷:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام
اون سرباز هایی ک محل خدمتشون از خونه هاشون دوره چه باید بکنند اگه شهر ها قرنطینه بشه ک این سرباز ها بد بخت میشند یک سری ها مرخصی هستند ک اگه نتونند برگردند غیبت میخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خب بسلامتی 5 رقمی شدیم، و هنوز در جایگاه سوم هستیم!
هر جا که دولت دخالت کرده اوضاع بدتر شده!
چرا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
چه ربطی به دولت محترم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ملت
۱۶:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
جالبه میگن مردم در خانه بمانند و خود قرنطینگی رو رعایت کنن از طرفی کلیه ادارت دولتی و شرکت های خصوصی رو تعطیل نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
چون کشور عقب میمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چرا بازار تهران رو تعطیل نکردن چه حجمی از مردم تو بازار رفت وآمد میکنن مطمئنن اگر بازار تعطیل بود الان تهران آمار مبتلا به این تعداد نبود
Germany
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
تهرانی ها اصلا این قضیه مرگ و زندگی را جدی نگرفته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اونایی که قم رو قرنطینه نکردن یا مانع شدن باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
مرثضی
۱۲:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
درسته تائب چکاره ی امنیت و بهداشت بود که قرنطینه فم رو لغو کرد
Iran (Islamic Republic of)
فریدون رحمانی
۱۶:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
باسلام بنظرمن اگردولت چندنفرازفوتیهاراتوتلفزیون نشان بدهدهرچندتلخ است اماجواب میدهدچون زنان اراده بکنندهم میتوانندبچه هاوشوهرانشان توخونه نگه دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
این کار و نباید با مردم کرد
دعوای روسا به مردم ربطی نداره باید از کشورهایی که میشه کمک گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
فقط کافی است مردم موقع عطسه و سرفه کردن بطور صحیح جلوی دهان خود را بگیرند یا دست خود را بطور صحیح بشویند من چند سال قبل چند چینی را در ایران دیده بودم بسیار قانون مدار و منظم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چرا اینقدر آمار را اعلام میکنند ؟؟؟؟یه فکر اساسی باید بشه ووهان چین مرکز شیوعش بود الان از قرنطینه در آمد آمار مبتلایانش تک رقمی شده چرا کشور ما باید تعداد بیماران کرونایی بالا بره؟؟اینجوری تمام زندگی وضع بدی پیدا میکنه و روند بیماری هم همینجوری ادامه داره لطفا لطفا یه فکر اساسی بکنید اینجوری که نمیشه تا کی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
برای اینکه دولت قرنطینه نکرد تا مردم رعایت کنند و مردم نه تنها رعایت نکردند که برعکس فکر کردن تعطیلیات برای گردش دور همی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مردم باید رعایت کنن
باید توخونه بمونن که نمی مونن متاسفانه
مدرسه ها رو تعطیل کردن که مردم تو خونه ها باشن اما متاسفانه خیلیا میرن خوشگذرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
فقط باید سیاست زور و برخورد قاطع قضایی و پلیسی با قانون شکنان بی فکری که اصلا توجهی به سلامت خودشان که هیچ به سلامت مردم نمی کنند انجام داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اگر قرار بود چنین برخوردی بشه الان هیچ کس نباید سیگار بکشه سیگار بیشتر از کرونا آدم کشته و میکشه و خواهد کشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
باید به تهران شرایط خاصی قرار داده شود وگرنه از کنترل خارج می‌شود من خواهش میکنم از مسولیین به کارگران در محل کار و خانواده آنها در خانه آموزش ضد عفونی کردن لوازم بدهند وهمچنین چگونگی تهیه مواد غذایی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
از مردم تقاضا کنی بهتره تا مسولین مگه ما مسکل دتریم ما به امان خدا ول شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چرا به جون ما کسی توجه نمیکنه،مازندران رو دریابید....تورو خدا به داد ما برسید...‌چرا از چین و کشورهای دیگه درخواست کمک نمیکنید؟؟؟ ما چه گناهی کردیم که با بی تدبیری مسئولین باید بمیریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
نگران نباشید ان شالله همه چیز درست می شه.. فقط هموطن خواهش می کنیم خودتون هم رعایت کنید خرید نرید.. بازار رشت رو تلویزیون نشون داد واقعا متعجب شدم. انگار نه انگار..؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۲۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اگر یادتون باشه تا سه روز قبل وزارت در آمار روزانه می گفت خوشبختانه تعداد درمانشدگان ۱۱ برابر تعداد فوت شدگان هست ولی حالا که این نسبت به ۸ رسیده دیگه چنین اماری نمیده انگار آقایان داشتند به خودشان دلداری میدادند.اخه این چه طرز تصمیم گرفتنه چرا دارید تعارف می کنید چرا از قوه ی اجبار استفاده نمی کنید می بینید که بیشتر مردم گوششون بدهکار نیست دیگه از چینی ها و ژاپنیها که ما جامعه پذیر تر نیستیم چونکه اصلا چنین آموزشهایی در مدارس ایران به بچه های دیروز داده نشده و الان هم نمیشه و ...!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
علی
۱۹:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
رفته رفته بهبود یافتگان هم زیادتر میشه دیگه، باید حداقل ده روزی در بیمارستان تحت نظر باشن بعد بهبودی حاصل میشه، چنی هم اوایل اینطور بود دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
موافقم اقا نظر سنجی بزارین اکثریت قرنطینه میخایم مث چین و کره و ایتالیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
وقتی به مردم ظلم می کنید ! پدری که شرمنده خانوادش از عهده تامین مخارج خانوادش بر نمیاد هر روز ظلم بیشتر می کنید هر روز گرونی بیشتر !!! آیا نباید منتظر بلا باشیم ؟؟
فراموش کردید سنت خدا رو که گلوی ظالم میگیره و برسرش بلا نازل می کنه !!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۹:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
متاسفانه این بلا هم بیشتر سر مظلومین نازل میشه
پدری که تو این وضعیت بدون ماسک و دستکش مجبوره بازهم 3 شیفت کار کنه و خودش و خونوادشو در معرض خطر قرار بده نه کسی که از پنت هاوسش بیرون نمیاد و همه خریدشو انجام میدن و یه عالمه ماسک و دستکش احتکار کرده و رو تراس خونش نشسته داره آبمیوه میخوره و حتی مریض هم بشه کلی پرستار و دکتر و بیمارستان خصوصی براش رزرو میشه و هر لحظه هرکجای دنیا هم بخواد میتونه سفر کنه...
ای دنیا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
صبر خدا هم حدی داره،
وقتی برادر واسه یکم پول حاضره کلاه سر برادرش بزاره،
خدا می بینه دیگه،
Iran (Islamic Republic of)
اقبال
۱۶:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
باسلام، خدمت مسئولین ستاد ملی مبارزه با کرونا، موضوع سلامت مردم مانند امنیت از حساسیت خاصی برخوردار است، لذا درخواست می شود در موضوع قرنطینه و عدم تردد بی مورد درون شهری و بین شهری سخت گیری لازم را اتخاذ کنند که در غیر این صورت با فاجعه ی جبران ناپذیری روبرو خواهیم شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
قرنطینه شه چجوری مایحتاجمونو تهیه کنیم اصلا از کجا بیارین پول در بیاریم و دو تا پرتقال بخریم
Iran (Islamic Republic of)
بجنورد
۱۶:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خراسان شمالی صفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
جای همدردی با مردم کشورت فکر شهر خودتونی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۳:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چرادروغ میگی توروستای دشت استان خراسان شمالی شهربجنورد روستای دشت تاالان ۵نفرفوتی و۷نفرمبتلا هستند چرا میگی صفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ایشان باید توضیح بدهند که دقیقا این آمار از کجا در می اورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
از توی جیبشون
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۶:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اگر همه شهرها را قرطینه نکنید وضعیت به حدی اسفبار خواهد شد که خواهید گفت ایکاش همان روز اول اینکار را می کردید هنوز هم بعد این همه مدت از شیوع این ویروس در کشور عزیزمان نه الکل در داروخانه ها موجود است نه ماسک با این روند خیلی زود کل کشور به این ویروس آلوده خواهد شد و دشمنان بر ما مصلت خواهند شد تدبیری بیندیشید هنوز هم دیر نشده است می توان کاری کرد
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۷:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
هنوز هم به فکر دشمنی؟؟؟ خسته نشدی از این همه فکر کردن به دشمن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۲۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اره واقعا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
قرنطینه نمیکنن ک فقط دق میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
فقط قم رو قرنطینه نکنید حیفه والا دور هم داریم میمیریم دیگه چه کاریه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی - همدان
۱۶:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
بياييد با آرامش و اقتدار باهم بريم به جنگ کرونا !!
چطوری؟
با ماندن در منزل و پرهيز از رفت و آمد غير ضرور و
شستن دست ها با آب و صابون.
ارتباطات فقط از طريق مجازی.
باور کنيد هيچ مشکلی نيست و اصلا نگران نباشيد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۲۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اره واقعا ولی نمیدونم چرا خیلی ها گوش نمیدن اینا رو
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی
۱۸:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آقا مرتضی هست برخی دارند،برخی ندارند مشکل آنجاست که متاسفانه برخی از مردم چشم سیر ندارند ،هرچی ماسک و الکل به آنها بدهی باز هم می گویند کم است انگار دنبال کل اجناس هستند و این باعث میسه جنس کمیاب بشه ،امروز طرف آمده بود نانوایی از ترس قرینطینه ۵۰ تا نان سنگک خرید آدرس خیابان سراج برید بپرسید که باور کنید برخی ها همه چیز را برای خودشان می خواهند و در دل می گویند گور بابای مردم صلوات داداش مشکل از ما هستش نه دیگران
Germany
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ما مردم رشت ۲هفته است در خانه ها مانده ایم
و اصلا از خانه بیرون نرفتیم
خودقرنطینگی بهترین همکاری مردم با دولت جهت مدیریت این بحران است
درضمن هیچ مسافری حتی بومی را به استان خود راه ندهید
کارمندان هم خیلی ها توانستند چندروز مرخصی بگیرند
ولی یه عده کارمند هنوز مجبورند برسرکار بروند که همچنان جانشان درخطر کرونا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
همه فک میکنن این اتفاق فقط برا بقیه می افته بعد راحت میرن بیرون و رعایت نمی کنن
حادثه خبر نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
حادثه خبر نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
متاسفم بر کسی رو که جلوی قرنطینه شدن قم رو گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
قرنطینه کردن شهری بدون بسترسازی که نمیشه اگه دولت بخاد شهری رو قرنطینه کنه باید کل مخارج و هزینه های زندگیشو بده این دولت ناتوانتر از این حرفهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
دور همی رم ببرن قم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بابد اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اگر قرنطینه نشن مردم وضع بدتر از این میشه
نوشدارو هم بعدا به دزد نمی خوره پس بمونین خونه تا شرش کم بشه
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
واقعا ما میتوانیم فقط خدا نکنه دنیا رو بدست ما بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مردم تو رو خدا تو این وضع الکی نرین بیرون
چه عیدی چه خریدی چه سفری
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام
آمار اصفهان درسته ؟ دیروز بالاترین درگیری رو داشت امروز کمترین آمار درگیری !!!!!
مثل رای محسن رضایی شد که هرچی آمار رای دهندگان میرفت بالا تعداد کل آرای رضایی کم میشد !!
آمارسازی هم بلد نیستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
استفاده زیاد وبیش ازحد مواد ضد عفونی کننده ،موجب آسم میشه ،لطفا بهداشت را رعایت کنید ولی وسواس نداشته باشید ،بعد ازاین بحران کرونا خیلیها دچار بیماری های پوستی وریوی میشن ،ازخانه بیرون نیایید که ناچار بشید از این مواد در روز چند بار استفاده کنید،انشاالله عید ما بعد از شکست کرونا ،جشن ملی می گیریم ،سلامت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تبریک به اقای حریرچی که توانستند کرونا را شکست بدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
کی بشه که این ارقام اینقدر بیان پایین تا صفر بشن و دیگه بالا نروند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چخبرهههه اينطور پيش بريم از چينم جلو ميزنيم
اونا بيماري رو كنترل كردن ولي ايران روز به روز داره بيشتر ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
نگاه کنید ببینید چین چیکار کرده . همون روش ها رو برای مقابله انجام بدهید. کل کشور باید قرنطینه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چجور خوراک تهیه میکنی با یارانه
Germany
ناشناس
۰۷:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ویروسی که در چین هست با ویروسی که در گیلان و قم پیدا شد متفاوت است بخاطر همین تااطلاع ثانوی درمان ندارد و میکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
همه باید در خانه بمانند و به فرمایشات وزارت بهداشت عمل کنند .
Iran (Islamic Republic of)
نیاران
۱۴:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
چرا تو کشورهای همسایه ایران که اکثرا کرونا هست آمار و ۱۰ تا ۱۰ تا میره بالا ولی تو ایران ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰ تا ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
کدوم آمار کشورهای عراق و پاکستان اینا که اصلا امکاناتشون صفره بقیم فکر نکنم راست بگن مثلا ترکیه یا عربستان اینا همشون دروغ میگن معلوم نیست تا حالا چند نفر تو این کشورها مردن کسی خبر نداره ما هاهم بهتر بشین تو خونه و دعا کنیم و از خدا بخواهیم فرجی برسونه بس
Germany
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
پس ایتالیایی ها را ندیدی که چقدر تاسف بار آمار فوتی هایشان بالاست
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۱۴:۴۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام
این همه میگن از خونه ها بیرون نرین خب ما چیکار کنیم که کارمند شیفت ذوب آهن هستیم و مجبوریم روز و عصر و شب بریم سرکار ‌.کارخانه ما روزکارها رو تعطیل کرده اندولی شیفت بد بخت باید بیاد سر کار .آخه مگه ما زن و بچه نداریم .فقط روزکارها احتمال مریض شدن داشتندو باید تعطیل میشدند؟؟؟خداوکیلی به دادمون برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مادر و بچه ها تو خونن پدر خانواده از بیرون ویروسو میاره !ب همین راحتی
۱۲
آخرین اخبار