افزایش ۵ برابری تولید آب ژاول در پتروشیمی کارون

مدیرعامل پتروشیمی کارون از تولید روزانه یک میلیون لیتر آب ژاول در این پتروشیمی برای مقابله با کرونا خبر داد.

افزایش ۵ برابری تولید آب ژاول پتروشیمی کارون برای مقابله با کرونا

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا صدیقی‌زاده امروز (چهارشنبه) در نشستی خبری که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه پیش از این بحران، تولید آب ژاول در پتروشیمی کارون روزانه ۲۰ تن بود، گفت: این رقم اکنون به ۱۰۰ تن رسیده است.

او افزود: آب ژاول یکی از محصولات فرعی پتروشیمی کارون است که با هدف مقابله با کرونا تولید آن را افزایش داده‌ایم.

صدیقی‌زاده با اشاره به اینکه امکان حمل آب ژاول در اندازه‌های مختلف از تانکر تا بسته‌های ۴ لیتری در این پتروشیمی وجود دارد، تأکید کرد: به دلیل کمبود تانکر حمل در خوزستان مشتریان باید وسیله حمل‌ونقل را خودشان تهیه کنند.


بیشتر بخونید: صادرات محصولات پتروشیمی شهیدتندگویان افزایش می‌یابد


به گفته صدیقی‌زاده، آب ژاول تولیدشده در پتروشیمی کارون در هفت استان شامل خوزستان، لرستان، کهکیلویه و بویر احمد، فارس، تهران، گیلان و خراسان توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه در ۱۳ روز گذشته معادل ۱۳ میلیون لیتر آب ژاول رقیق شده تولید کرده‌ایم، گفت: هیچ محدودیتی برای تحویل آب ژاول نداریم.

مدیرعامل پتروشیمی کارون ادامه داد: تولید آب ژاول تأثیری بر تولید محصول اصلی این پتروشیمی نداشته است و تولید تی‌دی‌آی در بهترین شرایط قرار دارد.

او افزود: آب ژاول را با قیمت تمام شده لیتری هزار و ۱۰۰ تومان به مشتریان می‌دهیم، این در حالی است که قیمت بازار با غلظت پنج درصد، لیتری پنج هزار تومان است.

صدیقی‌زاده با بیان اینکه تاکنون ۲.۵ میلیون لیتر آب ژاول به زندان‌های سراسر کشور تحویل شده است، گفت: بخش زیادی از آب ژاول مورد نیاز شهرداری تهران از این پتروشیمی تأمین شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اينطور كه معلومه هر چند وقت يه بار ويروسكاري داريم كلا بايد كارخونه هاي بزرگ الكل و ژل و مايع و ماسك ساخته بشه و بصورت آماده توليد نگهداري بشه تا دفعه بعد معطل نشيم
ضمنا مصرف يه ماه رو هميشه ذخيره داشته باشيم و مرتب نو و كهنه كنيم كه هميشه آماده مصرف باشه
آخرین اخبار