پذیرایی شامپانزه از لاک پشت با میوه!

ویدئوی تعارف سیب توسط یک شانپانزه به لاک پشت به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر با دقت به دنیای حیوانات بنگریم متوجه می‌شویم که چیز‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها آموخت، از حس برادری و همدلی تا مشترک بودن. مثال روشن برای این ادعا شامپانزه‌ای است که به تازگی ویدئوی از آن در فضای مجازی غوغایی بپا کرده است. این ویدئو مهربانی دو گونه متفاوت جانوری به یکدیگر را که به بیننده آرامش می‌دهد نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو این شامپانزه در حال  خوردن سیب دیده می‌شود. اما در ادامه این شامپانزه سیب خود را در مقابل لاک پشت گرفته تا لاک پشت نیز از آن بخورد. این ویدئو  با این صحنه باورنکردنی پس از انتشار در ویدئو توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. این ویدئو با این کپشن در توئیتر به اشتراک گذاشته شد: «ببخشید، حتی اگر چیز زیادی برای بخشیدن ندارید.»

ین ویدئو که در تاریخ ۳ مارس در توئیتر منتشر شده است تاکنون ۴۱۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری عشق، محبت و دوستی این دو حیوان با دو گونه متفاوت جانوری را سرمشقی برای برخی آدم‌ها دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: دنیای حیوانات، دنیای عجیبی است. دنیای آن‌ها به خاطر آنکه خالی از طمع، کینه و  حسد است دنیایی پاک و معصومانه است. آن‌ها فقط از روی غریزه مجبور به کشتن سایر حیوانات هستند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام ضدغفوی هرجای رفتم نیست باشگاه خبرنکاران جوان چکاربایدبکنم تامریضی کرونانشوم چون رفتم پست مخابرات تهران بزرک بدبتختی گسی نبودجلوی دری داشتن مریض کرونارامی اوردند بیرون خ چهارراه لشکربعدان رفته تابانک های که کاری نداشتم ولی ?
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۲۰:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
با این وضعیت تایپ کردن برات آرزو میکنم حتما کرونا بگیری