عضو شورای شهر تهران خواستار توقف ترددهای غیر ضروری شهروندان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شد.

کاظمی/ تعطیلی ادارات صددرصد ضروری استحسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شرایط فعلی تعطیلی ادارات صددرصد ضروری است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه مردم باید در این شرایط در خانه بمانند، تصریح کرد: مردم از هر گونه تردد غیر ضروری خودداری کنند و به غیر از اشخاصی که شغل آن‌ها ایجاب می‌کند در این شرایط در سطح شهر حضور داشته باشند، سایر افراد در خانه‎های خود بمانند.

او با بیان اینکه مردم باید خود را در خانه‌هایشان قرنطینه کنند، گفت: امور اداری باید از طریق فضای مجازی انجام شود و دادگاه‌ها هم به تعویق افتد، همچنین اماکنی مانند مدارس و مساجد که محل اجتماع مردم هستند نیز باید تعطیل شوند.


بیشتر بخوانید: انتقاد از دولت به دلیل تعطیل نکردن ادارات/ قدردانی از شهرداری در روز‌های شیوع کرونا


او با تأکید بر اینکه امسال باید عید را خیلی محدود برگزار کنیم، گفت: می‌توانیم دید و بازدیدها را از طریق اینترنت و تماس‌های تصویری انجام دهیم.

او با بیان اینکه در این شرایط باید بین مرگ و زندگی یکی را انتخاب کنیم، گفت: خوشبختانه ضد عفونی معابر توسط شهرداری و نیروهای نظامی در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار