رئیس سازمان برنامه و بودجه:

ادامه آزادراه شهید همت هفته آینده به بهره برداری می رسد

نوبخت گفت: با وجود موانع و مشکلات ناشی از بارش ها و ویروس کرونا، پروژه ادامه آزاد راه شهید همت هفته آینده در استان البرز گشایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با گشایش این پروژه،مسافران مانند گذشته مشکلات ترافیکی بین تهران و کرج نخواهند داشت.

او ادامه داد: تاکنون مسافران در محدوده تهران - کرج ساعت ها با ترافیک سنگین مواجه می شدند اما با گشایش آزادراه شهید همت این مشکل را نخواهیم داشت ضمن آنکه گشایش خط یک آزاد راه تهران - شمال به کاهش بار ترافیکی بین تهران و کرج کمک کرد و اکنون افتتاح ادامه آزادراه شهید همت در تکمیل خط یک آزاد راه تهران - شمال برای روان سازی بیشتر ترافیک انجام می شود. 

معاون رئیس جمهوری بیان داشت: قرار بود این پروژه سال آینده افتتاح شود اما با تلاش شبانه روزی دست اندکاران و مجریان با وجود بارش های زمستانی و مشکلات ناشی از بیماری کرونا ، اجرای ادامه آزادراه شهید همت به روزهای پایانی خود رسیده و دوشنبه هفته آینده عملیات عمرانی این آزاد راه پایان می یابد و به بهره برداری می رسد.

نوبخت تاکید کرد: تلاش فرزندان ملت ایران در عرصه سازندگی در این شرایط و برهه حساس ستودنی است چرا که در شرایطی که جهان و ایران درگیر یک ویروس وحشی و پرگسترش است ، کار و تلاش بی وقفه ادامه دارد.

او از پیگیری ها و تلاش عزیزاله شهبازی استاندار البرز ، مجموعه وزارت راه وشهرسازی به ویژه دست اندرکاران پروژه آزاد راه شهید همت و رسانه های جمعی برای تکمیل و  اطلاع رسانی این پروژه آن قدردانی کرد.

آزادراه شهید همت به طول حدود ۴۰ کیلومتر ، تاکنون حدود ۳۰ کیلومتر آن بین تهران و کرج زیربار ترافیک رفته و مابقی آن به مرحله تکمیل و پایانی رسیده است .

این آزادراه به بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج و جاده کرج - چالوس و آزاد راه جنوبی استان البرز متصل می شود.

با بهره برداری از این آزادراه بخشی از مشکلات ترافیکی استان البرز مرتفع می شود.

استان البرز دارای یک هزارو ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای ایران مربوط به این استان می باشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار