ملکی خبر داد؛

مصدومیت ۳ نوجوان بر اثر مواد محترقه

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مصدومیت ۳ نوجوان بر اثر مواد محترقه، برای شب چهارشنبه سوری خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  ساعت ۱۶:۵۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار در منزل مسکونی محله امین آباد واقع در خیابان عرب‌خواری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی ایستگاه‌های آتش‌نشانی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند، گفت: سه نوجوان حدوداً ۱۶ ساله مشغول کار با مواد محترقه از انواع موادی که در شب چهارشنبه سوری استفاده می‌شود بودند و حدود دو کیلو مواد محترقه در این منزل نگهداری می‌شد.

ملکی گفت: یکی از ترقه‌های ساخته شده توسط افراد منفجر شده و هر سه نفر دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از افراد از ناحیه دست دچار آسیب شدید و دو نفر دیگر از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شدند، گفت: افراد سریعا تحویل اورژانس داده شدند و خوشبختانه موارد تخریب و یا تلفات جانی در این محل نداشتیم و پس از منتقل شدن مصدومان به مراکز درمانی، محل تحویل عوامل انتظامی شد.

ملکی توصیه کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال خواهش می‌کنم جوانان با توجه به شرایط موجودی که داریم بیشتر رعایت کنند، در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا شرایط مناسبی نداریم که بخواهیم مانند سال‌های گذشته آن سبک جشن را برگزار کنیم.

مصدومیت سه نفر بر اثر مواد محترقه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
واقعاً باعث تاسفه
آخرین اخبار