افزایش ۸۰ درصدی شمار مبتلایان قطعی به کرونا

رئیس دانشکده علوم پزشکی ابادان از افزایش ۸۰ درصدی شمار مبتلایان قطعی به کرونا در شهر‌های تحت پوشش این دانشکده خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه از ابتدای اسفند تاکنون یک هزارو ۲۱۰ بیمار با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند که تاکنون ۶۰۰ نفر ترخیص شدند گفت:  ۸۰ بیمار در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند.

او با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرهای تحت پوشش این دانشکده 20نفر  است افزود: همچنان شماری از مردم منطقه هشدارها را جدی نگرفته اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:افرادی که به خرید و خیابان می‌روند سلامت دیگر شهروندان را به خطر می‌اندازند.

او با بیان اینکه سال ۱۳۹۸ در تاریخ ثبت خواهد شد ادامه داد:از فرمانداران آبادان و خرمشهر تقاضا دارم در صورت نیاز قوه قهریه را وارد کار کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کرونا وضعیت زیرساخت های سایر استان های کشور را مختل کرده است و اگر مردم همکاری نکنند وضعیت در جنوب غرب خوزستان بدتر از استان های دیگر خواهد شد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.