دادستان اسدآباد؛

با شایعه پراکنان کرونا در فضای مجازی برخورد می شود

دادستان اسدآباد گفت: ادمین‌های متخلف فضای مجازی که اقدام به انتشار مطالب کذب و ترس آور درباره کرونا می‌کنند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند .

با شایعه پراکنان موضوع کرونا در فضای مجازی برخورد می شودسلطانی متهور، دادستان اسدآباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: هیچ تعارفی با ادمین‌ها و فعالان فضای مجازی که اقدام به انتشار آمارغیرواقعی، مطالب کذب، رعب آور و اشاعه خبر کذب کنند نداریم و در صورت مشاهده بطور قطع برای افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل خواهد شد

او ادامه داد: با توجه به شرایط خاص جامعه در صورت ارتکاب تخلف فعالان فضای مجازی در مورد ویروس کرونا فقط به بستن یا مسدودسازی کانال و گروه بسنده نمی کنیم و «قرار بازداشت» و «حکم حبس» طبق قانون مجازات اسلامی در انتظار افراد متخلف است.

دادستان اسدآباد  با بیان اینکه  ادمین‌های فضای مجازی با فرهنگ سازی و آموزش درباره نکات بهداشتی می‌توانند تاثیر خوبی در پیشگیری از شیوع کرونا داشته باشند افزود: اعلام آمار کرونا فقط بنقل از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان میسر است.

سلطانی متهور بیان کرد: عرضه کنندگان اقلام مرتبط با پیشگیری از کرونا همچون «داروخانه‌ها و فروشندگان لوزام بهداشتی» نیز در جریان باشند در صورت احراز احتکار با احکام سنگینی مواجه خواهند شد.

او  با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از تردد‌های شهروندان در داخل شهر غیرضروری است ادامه داد: با توجه به شیوع لحظه‌ای و سریع کرونا «ماندن در خانه» بهترین راهی است که مردم می‌توانند با انجام آن از ابتلا به کرونا ایمن باشند.

انتهای پیام/ا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار