تقدیر نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از دانیال شه بخش

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان از دانیال شه بخش بوکسور این استان که به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه یافت تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در دیدار دانیال شه بخش با خود ضمن تبریک بابت راه یافتن این ورزشکار به بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: امیدوارم در ادامه مسیر نیز خداوند کمک کند تا بتوانید دل مردم این استان و کشور را بیشتر شاد کنید.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی افزود: در فضای کنونی که مردم درگیر ویروس کرونا هستند این خبر‌های خوشحال کننده ارزشمند است و از این بابت باید به شه بخش تبریک گفت.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: با وجود همه سختی‌هایی که در سر راه این ورزشکار بوده زحمات وی جای قدردانی دارد.

وی افزود: این موفقیت برای سیستان و بلوچستان و کشور جای خوشحالی بسیار دارد و امیدوارم ریل گذاری مناسب انجام شود تا این موفقیت‌ها ادامه پیدا کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: این موفقیت بزرگ را لطف خداوند بدانید و شکرگذار این لطف الهی باشید و در این مسیر ارتباط با خداوند مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: نکته دیگر هم این است که ما نباید در این مسیر درگیر غرور شویم و از آنجایی که در این مسیر هوای نفس و شیطان بسیار سراغ ما می‌آید باید مواظب غرور خود باشیم.

وی ادامه داد: نکته دیگر هم در این مسیر این است که ما نباید به همین حد بسنده کنیم و هم مجموعه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان باید تلاش بیشتر برای موفقیت بکنند.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از زحمات مربیان عزیز نیز که برای پرورش دادن این استعداد صورت گرفته قدردانی می‌کنم و امیدوارم این مسیر را با همه سختی‌ها ادامه دهید و موفقیت بیشتری کسب کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز گفت: سال ۹۸ سال خوبی برای ورزش استان بود به گونه‌ای که ما در سال گذشته موفقیت‌های زیادی را کسب کردیم.

ادهم کرد زابلی افزود: در ورزش‌های ووشو، سبک تاکرا، فوتبال ساحلی و کبدی قهرمان داشتیم که جای خوشحالی دارد.

وی اظهار داشت: ۱۵۵ مورد دعوت شده از سیستان و بلوچستان به تیم ملی داشتیم، به گونه‌ای که به طور مثال در ورزش کریکت ۱۰۰ درصد تیم ملی از ورزشکاران این استان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما در توسعه ورزش همگانی رتبه نخست در کشور را داریم به طوریکه بیش‌از ۲۰۰۰ مورد در سطح استان اجرا شده است.

وی گفت:ما در ورزش بوکس پیشرفت خوبی داشتیم و با توجه به حضور مربیان ماهر و مجرب توانستیم موفقیت خوبی پیدا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار